خانهاخبار
تصاویر و مشخصات فنی هواوی واچ فیت ۳ فاش شد

تصاویر و مشخصات فنی هواوی واچ فیت ۳ فاش شد

چندین فروشگاه آلمانی به تازگی مشخصات فنی و تصاویر رندری ساعت جدید هواوی را به اشتراک گذاشته است.

۱۴۰۳/۲/۱۲

دو هفته پیش، هواوی از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری Pura 70 پرده‌برداری کرد. در حالی که انتظار می‌رفت هواوی هم‌زمان با رونمایی سری پرچمدار خود ساعت جدید هواوی واچ فیت ۳ را نیز معرفی کند، غول فناوری چین هیچ اشاره‌ای به پوشیدنی جدید خود نکرد.

روز گذشته، هواوی تایید کرد که در تاریخ ۷ مه سال جاری میلادی (۱۸ اردیبهشت) یک رویداد جهانی را برگزار می‌کند که در طی آن یک پوشیدنی و لپتاپ میت‌بوک X پرو ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. احتمال دارد پوشیدنی موردنظر هواوی همان نسل جدید سری واچ فیت باشد. 

هواوی واچ فیت ۳ بند چرمی

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی مشخصات فنی و تصاویر رندری هواوی واچ فیت ۳ در وبسایت چیندین فروشگاه آلمانی قرار گرفته است. ساعت جدید هواوی دیگر نسبت تصویر طویل سری هواوی برند را به همراه ندارد و طراحی مربعی‌ را به خود گرفته است.

طبق اطلاعات فاش شده، هواوی واچ فیت ۳ از نمایشگر اولد ۱٫۸۲ اینچی بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر ۴۸۰ در ۴۸۰ پشتیبانی می‌کند. بدنه این ساعت از جنس آلیاژ آلومینیوم خواهد بودو در چهار رنگ مشکی، سفید، طلایی و صورتی عرضه خواهد شد. 

ابعاد و وزن هواوی واچ فیت ۳ برابر با ۳۶٫۳ در ۴۳٫۲ در ۹٫۹ میلی‌متر و ۲۶ گرم خواهد بود. همچنین هواوی دو بند چرمی و پلاستیکی را برای ساعت خود ارائه خواهد داد که با یکدیگر قابل‌تعویض خواهند بود. به علاوه، پوشیدنی جدید هواوی تا فشار ۵ اتمسفری آب (عمق ۵۰ متری) مقاوم خواهد بود.

بند چرمی هواوی واچ فیت ۳

هواوی واچ فیت ۳ به حافظه داخلی ۴ گیگابایتی مجهز خواهد شد. با بلوتوث نسخه ۵٫۲، ساعت هواوی می‌تواند به دستگاه‌های با اندروید ۸ به بالا و iOS 13 به بالا متصل شود. به لطف اسپیکر و میکروفون داخلی، کاربران قادر خواهند بود که به تماس‌های صوتی پاسخ دهند. در ساعت هواوی همچنین GPS به کار رفته است. 

هواوی واچ فیت ۳ بند پلاستیکی

از نظر قابلیت‌های سلامتی، هواوی واچ فیت ۳ از پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون و پایشگر خواب بهره می‌برد. منبع تغذیه ساعت هواوی باتری ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که انرژی موردنیاز برای ۱۰ روز استفاده را فراهم می‌آورد. شارژ کلی دستگاه نیز تنها به ۱ ساعت و ۸ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.

در نهایت باید اشاره کرد که نسخه بند پلاستیکی هواوی واچ فیت ۳ با قیمت ۱۶۰ یورو در فروشگاه‌های آلمانی لیست شده در حالی که نسخه بند چرمی آن با قیمت ۱۸۰ یورویی ثبت شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)