خانهاخبار
آخرین نسخه از Assassin's Creed به آیفون و آیپد می‌آید

آخرین نسخه از Assassin's Creed به آیفون و آیپد می‌آید

شرکت سازنده سری محبوب Assassin's Creed امروز اعلام کرده به زودی آخرین نسخه این بازی به آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس و همینطور آیپد پروهای جدید می‌آید.

۱۴۰۳/۲/۱۲

یوبی‌سافت امروز اعلام کرده که «Assassin's Creed Mirage» از تاریخ ۶ ژوئن (۱۷ خرداد ماه) در اپ استور برای آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس و همچنین مدل‌های آیپد ایر و آیپد پرو مجهز به تراشه M1 یا جدیدتر در دسترس خواهد بود.

بازی Assassin's Creed Mirage به آیفون و آیپد می‌آید

آخرین نسخه از این بازی محبوب اکنون می‌تواند در اپ استور پیش ‌سفارش شود، اما تاریخ انتشار آن در حال حاضر ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد ماه) به جای ۶ ژوئن ذکر شده است که البته در اطلاعیه یوبی‌سافت هم آمده است. یوبی‌سافت می‌گوید بازی به مدت ۹۰ دقیقه رایگان خواهد بود و کاربران می‌توانند با یک خرید درون برنامه‌ای ۴۹٫۹۹ دلاری، قفل نسخه کامل را در آیفون و آیپد باز کنند.

شرکت سازنده این بازی محبوب می‌گوید نسخه‌های آیفون و آیپد Assasin's Creed Mirage همان تجربه نسخه کنسولی را ارایه می‌کنند، اما با کنترل‌های لمسی.

توضیحات بازی در اپ استور:

در Assassin's Creed Mirage شما باسیم، یک دزد خیابانی حیله‌گر با تصورات کابوس‌وار، به دنبال پاسخ و عدالت هستید. پس از یک عمل انتقام‌جویانه، باسیم از بغداد فرار می‌کند و به یک سازمان باستانی (The Hidden One's» می‌پیوندد. همانطور که او آیین‌های اسرارآمیز و اصول قدرتمند آنها را می آموزد، توانایی‌های منحصر به فرد خود را بهبود می‌بخشد، ماهیت واقعی خود را کشف می‌کند و به یک آیین جدید می‌رسد؛ اعتقادی که سرنوشت او را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که هرگز تصورش را نمی‌کرد.

این نسخه از بازی اولین بار در ماه اکتبر (مهر ماه ۱۴۰۲) برای ایکس باکس، پلی استیشن و ویندوز منتشر شد. با تراشه A17 Pro، آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس از ردیابی پرتو با شتاب سخت‌افزاری و سایه‌دهی مش پشتیبانی می‌کنند که امکان رندر گرافیکی بهتر در بازی‌ها را فراهم می‌کند. این ارتقای سخت‌افزاری امکان بازی‌های AAA بیشتری مانند چندین عنوان رزیدنت ایول و Death Stranding Director's Cut را در آیفون فراهم کرده است.

به نظر شما تجربه چنین بازی‌هایی در گوشی و تبلت به مانند کنسول‌ها در صفحه نمایش بزرگ لذت‌بخش است یا ترجیح می‌دهید که آنها را فقط با کنسول‌ها تجربه کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)