خانهاخبار
شیائومی از نسخه مخصوص جام جهانی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس رونمایی کرد

شیائومی از نسخه مخصوص جام جهانی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس رونمایی کرد

شرکت شیائومی به تازگی نسخه ویژه‌ای از گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را با تم قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ معرفی کرده است.

۱۴۰۳/۲/۱۱

شرکت شیائومی که گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را طی ماه سپتامبر ۲۰۲۳ روانه بازار کرده بود؛ به تازگی از نسخه مخصوص جام جهانی این گوشی با تم تیم ملی آرژانتین رونمایی کرده است. این نسخه از نظر سخت افزاری، تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و شاهد عرضه آن به همراه جعبه و طراحی با رنگ آبی و سفید تیم ملی آرژانتین هستیم. آرژانتین طی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در ضربات پنالتی تیم ملی فرانسه را شکست داد و پس از ۳۶ سال و برای بار سوم برنده جام جهانی شد.

redmi 1.jpg

در جعبه آبی-رنگ این نسخه مخصوص از ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، شاهد سوزن سیم کارت با رنگ طلایی و لوگوی فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA) هستیم که روی آداپتور شارژ دستگاه نیز قابل مشاهده است. در قاب پشتی دستگاه، شماره ۱۰ در رنگ طلایی حک شده که در واقع شماره پیراهن «لیونل مسی»، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ و کاپیتان تیم ملی آرژانتین است. رابط کاربری این گوشی نیز با نسخه معمولی تفاوت‌هایی دارد و شاهد یک لاک اسکرین مخصوص، والپیپر‌ها و آیکون‌هایی با الهام از تیم ملی آرژانتین هستیم.

redmi 3.jpg

نسخه مخصوص جام جهانی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در یک نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار خواهد شد و قیمت این محصول نیز معادل با ۴۵۵ دلار است. عرضه رسمی این گوشی از تاریخ ۱۵ مه (۲۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)