خانهاخبار
اپل برای آیفون ۱۶ باز هم از شیشه پشتی مات استفاده خواهد کرد

اپل برای آیفون ۱۶ باز هم از شیشه پشتی مات استفاده خواهد کرد

امروز دو افشاگر در مورد رنگ سری استاندارد آیفون‌های جدید اپل صحبت کرده‌اند که حکایت از فرایندی دارد که در همان آیفون ۱۵ به کار رفته است اما در تعداد رنگ تنوع بیشتری خواهیم داشت.

۱۴۰۳/۲/۱۲

شایعه جدیدی در خارج از چین ادعا می‌کند که برای آیفون ۱۶  آینده، اپل از همان شیشه پشتی رنگی استفاده می‌کند که در مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ وجود دارد.

نوع رنگ آیفون ۱۶

سال گذشته، اپل فرآیند تعویض شیشه‌ای دو یونی سفارشی را در مدل‌های غیر پریمیوم آیفون ۱۵ معرفی کرد که به لایه شیشه‌ی عقب جلوه‌ای مات می‌داد و با رنگ قاب اصلی متضاد بود.

توضیح اپل در مورد تاثیر روی آیفون ۱۵:

برای اولین بار در یک گوشی هوشمند، رنگ در سراسر شیشه پشتی تزریق می‌شود و پنج رنگ زیبا ایجاد می‌کند. شیشه پشتی با فرآیند تبادل یونی دوگانه بهینه شده قبل از پرداخت با ذرات نانو کریستالی تقویت می‌شود و برای ایجاد یک رنگ مات لوکس و بافت مانند، تقویت می‌شود.

به گفته یک افشاگر در شبکه اجتماعی ویبو که ادعا می‌کند رنگ‌بندی آیفون ۱۶ را دیده است، اپل از همین فرآیند برای شیشه‌های پشتی مدل‌های جدید استفاده خواهد کرد که امسال می‌تواند در هفت رنگ عرضه شود؛ در حالی که سال قبل سری استاندارد آیفون ۱۵ در پنج رنگ عرضه شدند.

در اواخر ماه گذشته، یکی دیگر از منابع اطلاعات محصولات اپل اظهار کرد که اپل شاید فرآیند تعویض شیشه دو یونی خود را به پشت آیفون ۱۶ پرو که انتظار می‌رود همان قاب تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو را داشته باشد، گسترش دهد. با این حال این منبع امروز اشاره‌ای به مدل‌های پریمیوم آیفون ۱۶ نکرده است. از طرفی این را هم باید در نظر گرفت که هر دو افشاگر هنوز سابقه درخشانی در خصوص ارایه اطلاعات دقیق محصولات اپل ندارند، بنابراین باید به دیده شک و تردید به این موارد نگریست.

انتظار می‌رود اپل سری آیفون ۱۶ را در بازه زمانی معمول خود یعنی در اواسط سپتامبر (شهریور ماه) عرضه کند و در کنار این آیفون‌های جدید شاهد اپل واچ و شاید ایرپادز جدید نیز باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)