خانهاخبار
HMD از سه فیچرفون جدید با برند نوکیا رونمایی کرد

HMD از سه فیچرفون جدید با برند نوکیا رونمایی کرد

شرکت HMD به تازگی از سه فیچرفون جدید با نام‌های نوکیا ۲۱۵، ۲۲۵ و ۲۳۵ رونمایی کرده است.

۱۴۰۳/۲/۱۱

شرکت اچ ام دی گلوبال که چندی پیش از سری گوشی‌های هوشمند پالس رونمایی کرد؛ از فیچرفون‌های خود نیز غافل نشده و در امروز شاهد معرفی سه گوشی جدید با نام‌های نوکیا 215 4G، نوکیا 225 4G و نوکیا 235 4G بودیم. این فیچرفون‌ها مشخصات سخت افزاری نسبتا یکسانی دارند و تمامی آنها از چیپست Unisoc T107 و سیستم عامل S30+ استفاده می‌کنند.

nokia 1.jpg

نوکیا ۲۱۵ و ۲۳۵ دارای نمایشگر‌هایی ۲.۸ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن QVGA هستند و در سوی دیگر، نوکیا ۲۲۵ پنلی ۲.۴ اینچی از نوع LCD را به همراه دارد. یک دوربین VGA در قاب پشتی نوکیا ۲۲۵ قابل مشاهده است و نوکیا ۲۳۵ نیز از دوربینی ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ اما نوکیا ۲۱۵ به طور کلی فاقد دوربین خواهد بود.

از جمله سایر امکانات این گوشی‌ها می‌توان به باتری‌های ۱٫۴۵۰ میلی آمپری قابل تعویض، پشتیبانی از بلوتوث ۵، رادیو اف ام و البته بازی Snake اشاره کرد! فیچرفون‌های جدید نوکیا در بازار آفریقا، هند، خاورمیانه و آسیای شرقی امکان دانلود برخی اپلیکیشن‌های محدود را نیز دارند.

nokia 2.jpg

نوکیا ۲۱۵ در رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و نارنجی روانه بازار شده و با قیمت پایه ۵۹ یورو قابل تهیه خواهد بود. نوکیا ۲۲۵ در رنگ‌های صورتی و سرمه‌ای و با قیمت ۶۹ یورو عرضه می‌شود و در نهایت، نوکیا ۲۳۵ نیز در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش و با قیمت ۷۹ یورو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)