خانهاخبار
این دو پرچمدار هواوی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد

این دو پرچمدار هواوی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد

به تازگی گوشی‌های هواوی Pura 70 و هواوی Pura 70 پرو در گواهی SIRIM قرار گرفته‌اند که خبر از عرضه این دو پرچمدار برای بازارهای جهانی می‌دهد.

۱۴۰۳/۲/۱۱

دو هفته پیش، هواوی از نسل جدید سری پرچمدار خود به نام سری هواوی Pura 70 رونمایی کرد که با طراحی تازه و تراشه‌ای جدید همراه شده است. گوشی‌های جدید هواوی در حال حاضر تنها برای بازار چین عرضه شده‌اند ولی امروز گزارشی منتشر شد که خبر از عرضه دو پرچمدار این برند برای بازارهای جهانی می‌دهد.

همانطور که می‌دانیم، سری Pura 70‌ شامل چهار مدل به نام‌های هواوی Pura 70، هواوی Pura 70 پرو، هواوی Pura 70 پرو پلاس و هواوی Pura 70 اولترا می‌شود. 

گواهی مالزی هواوی Pura 70

در بین این چهار مدل، دو گوشی هواوی Pura 70 (با شناسه مدل ADY-LX9) و Pura 70 پرو (با شناسه مدل HBN-LX9) به تازگی در گواهی SIRIM کشور مالزی لیست شدند. این گواهی یک مدرک اجباری برای عرضه محصولات در بازار مالزی است. 

در حالی که هواوی هنوز هیچ اشاره‌ای به معرفی سری هواوی Pura 70 برای بازارهای جهانی نکرده است، گواهی SIRIM به طور غیرمستقیم تایید می‌کند که سری پرچمدار هواوی برای بازارهای جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت. دو گوشی Puar 70 پرو پلاس و Pura 70 اولترا در گواهی SIRIM لیست نشده‌اند.

مشخصات فنی هواوی Pura 70 و Pura 70 پرو

هر دو پرچمدار هواوی به نمایشگر اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و شیشه محافظ Kunlun مجهز شده‌اند ولی از نظر اندازه نمایشگر با یکدیگر تفاوت دارند. مدل Pura 70 از نمایشگر ۶٫۶ اینچی بهره می‌برد در حالی که نسخه پرو با نمایشگر ۶٫۸ اینچی همراه شده است.

هواوی Pura 70

قلب تپنده گوشی Pura 70 تراشه Kirin 9000S1 است که نسخه ضعیف‌شده تراشه Kirin 9000S محسوب می‌شود. از سوی دیگر، گوشی Pura 70‌ پرو از تراشه جدیدتر Kirin 9010 برخوردار شده است. جدا از تراشه متفاوت، هر دوی این گوشی‌ها با حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت روانه بازار شده‌اند.

انرژی موردنیاز هواوی Pura 70 توسط باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. مدل Pura 70 پرو نیز به باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)