خانهاخبار
پوکو F6 با تراشه جدید کوالکام در گیک‌بنچ لیست شد

پوکو F6 با تراشه جدید کوالکام در گیک‌بنچ لیست شد

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که شیائومی ماه آینده از دو گوشی پوکو F6 و F6 پرو رونمایی خواهد کرد.

۱۴۰۳/۲/۱۱

شیائومی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های سری پوکو F است که در رده محصولات میان‌رده پرمیوم قرار می‌گیرند. در این رابطه، گزارش‌ها اذعان داشته‌اند که دو گوشی پوکو F6 و F6 پرو ماه آينده میلادی (ماه مه) سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهند شد. 

حالا به تازگی نسخه بازار جهانی پوکو F6 در پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است. در این بنچمارک اطلاعات مربوط به تراشه، حافظه رم و نسخه اندورید گوشی جدید شیائومی لیست شده است.

بنچمارک گیکبنچ پوکو f6

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک گوشی متعلق به برند شیائومی با شناسه مدل 24069PC21G در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است. شایعه شده که شناسه مدل ذکرشده به گوشی پوکو F6 اختصاص دارد.

با توجه به اطلاعات مربوط به پردازنده مرکزی و گرافیکی گوشی شیائومی، به نظر می‌رسد که پوکو F6 به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز خواهد شد. این گوشی همچنین با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۴ (همراه با HyperOS) در گیک‌بنچ ثبت شده است.

در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، پوکو F6 به ترتیب امتیازهای ۱۸۸۴ و ۴۷۹۹ را کسب کرده است. اوایل ماه جاری میلادی، شیائومی از گوشی ردمی توربو ۳ رونمایی کرد که از تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه بهره می‌برد. در این راستا، گزارش شده که پوکو F6 به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی توربو ۳ عرضه خواهد شد.

ردمی توربو ۳

پوکو F6 احتمالا از نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد شد و به گواهی ضدآب و گردوغبار IP64 مجهز می‌شود. سیستم دوربین گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز پوکو F6 احتمالا توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)