خانهاخبار
تا قبل از سال ۲۰۲۶ شاهد ویژن پرو جدید نخواهیم بود

تا قبل از سال ۲۰۲۶ شاهد ویژن پرو جدید نخواهیم بود

گزارشگر بلومبرگ و افشاگر معتبر محصولات اپل گفته که تا قبل از سال ۲۰۲۶ اپل قصد ندارد نسخه جدیدی از ویژن پرو را عرضه کند.

۱۴۰۳/۲/۱۱

مارک گورمن افشاگر معروف محصولات اپل، گزارش داده که اپل قصد ندارد نسخه نسل دوم هدست ویژن پرو خود را تا پایان سال ۲۰۲۶ عرضه کند.

ویژن پرو جدید تا قبل از ۲۰۲۶ عرضه نخواهد شد

گورمن در جدیدترین نسخه خبرنامه «Power On» خود گفته که آخرین نقشه راه ویژن پرو اپل نشان می‌دهد که عرضه این محصول در حال حاضر برای مدل نسل دوم تا پایان سال ۲۰۲۶ طول خواهد کشید. این در حالی است که در فوریه ۲۰۲۴ (بهمن ماه ۱۴۰۲) او گفته بود که نسل دوم ویژن پرو حداقل ۱۸ ماه زمان خواهد برد.

به گفته منابع گورمن، اپل هنوز در تلاش است تا پیش از آن نسخه ارزان‌تری را به بازار روانه کند، اگرچه این شرکت در مورد چگونگی کاهش هزینه‌ها برای چنین دستگاهی به شدت نگران است.

مینگ چی کو تحلیلگر اپل هم در ماه فوریه گفت که او معتقد است مدل‌های جدید ویژن پرو با تغییرات قابل توجه در مشخصات ممکن است تا سال ۲۰۲۷ وارد تولید انبوه نشوند.

در آن زمان کو گفت که انتظار دارد یک ویژن پرو اصلاح شده در اواخر سال ۲۰۲۵ تا اوایل سال ۲۰۲۶ وارد تولید انبوه شود و اپل بر روی بهبود هزینه‌ها و تولید تمرکز کرده است. با این حال این او را به این باور می‌رساند که «تجربه کاربر با مدل فعلی تفاوتی نخواهد داشت». در واقع حتی ممکن است که این تغییرات فراتر از کاهش قیمت احتمالی به مردم اعلام نشود.

انتظار می‌رود اپل ویژن پرو را قبل از WWDC در ماه ژوئن (خرداد ماه) در کشورهای دیگر عرضه کند، با گزارش‌هایی مبنی بر اینکه این دستگاه می‌تواند در ماه آینده به چین بیاید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)