خانهاخبار
هواوی به زودی یک رویداد برای بازارهای جهانی برگزار می‌کند

هواوی به زودی یک رویداد برای بازارهای جهانی برگزار می‌کند

هواوی امروز تایید کرد هفته آینده رویدادی را برگزار می‌کند که در طی آن شاهد رونمایی از محصولات پوشیدنی، سری میت‌بوک و سری میت‌پد این برند خواهیم بود.

۱۴۰۳/۲/۱۱

هواوی امروز با به اشتراک‌گذاری تیزری رسما اعلام کرد که در تاریخ ۷ مه سال جاری میلادی (۱۸ اردیبهشت) رویدادی را برای بازارهای جهانی برگزار می‌کند. شهر دبی امارات متحده عربی میزبان رویداد موردانتظار غول فناوری چین خواهد بود. 

تیزر رسمی هواوی تایید می‌کند که در طی رویداد این برند محصولات متعلق به خانواده پوشیدنی‌ها، لپتاپ‌های میت‌بوک و تبلت‌های میت‌پد معرفی خواهند شد. البته هواوی در تیزر خود هیچ اشاره‌ای به گوشی‌های هوشمند خود نداشته است.

تیزر رویداد هواوی

هواوی به احتمال زیاد در طی رویداد خود از ساعت هواوی واچ فیت ۳ رونمایی خواهد کرد که براساس تصاویر فاش‌شده، از زبان طراحی سری اپل واچ برخوردار خواهد شد. همچنین پوشیدنی جدید هواوی از یک دکمه چرخان نیز بهره خواهد برد. 

دیگر محصولی که در رویداد معرفی خواهد شد نسل جدید لپتاپ پرمیوم میت‌بوک X پرو (MateBook X Pro) خواهد بود. این لپتاپ که در حال حاضر در بازار چین به فروش می‌رسد از وزن ۹۸۰ گرمی بهره می‌برد و به پردازنده Intel Core Ultra 9 مجهز شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا هواوی در رویداد جهانی خود از سری پرچمدار Pura 70 رونمایی خواهد کرد و یا این گوشی‌ها همچنان به بازار چین محدود خواهند ماند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)