خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ FE احتمالا به نمایشگر بزرگ‌تر مجهز خواهد شد

گلکسی اس ۲۴ FE احتمالا به نمایشگر بزرگ‌تر مجهز خواهد شد

شایعه‌ای جدید ادعا کرده که نسل جدید سری FE سامسونگ از نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد.

۱۴۰۳/۱/۳۱

چندی پیش گزارشی اذعان کرد که نسل جدید سری FE سامسونگ موسوم به گلکسی اس ۲۴ FE زودتر از آنچه تصور می‌شود معرفی و روانه بازار خواهد شد. در این رابطه، امکان دارد سامسونگ این گوشی را در طی دومین رویداد آنپکد سال جاری میلادی که در ماه ژوئیه برگزار می‌شود معرفی کند.

حالا به تازگی شایعه‌ای جدیدی در دسترس قرار گرفته که خبر از نمایشگر بزرگ‌تر برای گلکسی اس ۲۴ FE‌ می‌دهد. افشاگری با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده نسل جدید سری FE به نمایشگر ۶٫۷ اینچی مجهز خواهد شد.

گلکسی اس ۲۳ FE

دو گوشی نسل قبلی گلکسی اس ۲۱ FE و گلکسی اس ۲۳ FE با نمایشگر ۶٫۴ اینچی روانه بازار شده‌اند. در صورت تجهیز گلکسی اس ۲۴ FE به نمایشگر ۶٫۷ اینچی، این دستگاه به بزرگ‌ترین گوشی سری FE سامسونگ بدل خواهد شد. 

در حال حاضر، دیگر مشخصات فنی گلکسی اس ۲۴ FE نامشخص است ولی انتظار می‌رود که این گوشی از نمایشگر امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند شود. از سوی دیگر، افزایش اندازه نمایشگر احتمالا سبب خواهد شد که باتری حجیم‌تری در محصول موردانتظار سامسونگ به کار رود. به مانند نسل قبلی، گلکسی اس ۲۴ FE نیز به احتمال زیاد در دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)