خانهبررسی‌ها
بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی نوت 10.1

بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی نوت 10.1

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۱/۵/۲۲

معرفی

 

یک لحظه فکر کردن می‌تواند منجر به افکار بزرگی شود. در مورد گلکسی نوت 10.1 این فکر منجربه اضافه کردن 2 هسته‌ی بیشتر و دو برابر کردن RAM شده‌است. این تبلت یک ترکیب کشنده‌ای دارد که تنها تعداد کمی از دشمنان توانایی ایستادن در برابر آن را دارند.

image
image
image
image

 

تبلت گلکسی نوت 10.1 در یک نگاه:

  • نوع : تبلت
  • اندازه :  262 x 180 x 8.9  میلیمتر
  • وزن : 600 گرم
  • صفحه نمایش : PLS LCD 10.1 اینچی با 16 میلیون رنگ و کیفیت WXGA  (1280 x 800  پیکسل )
  • سیستم عامل : آندروید 4.0.4 بستنی حصیری
  • پردازشگر : 4 هسته‌ای Exynos با سرعت 1.4 گیگاهرتز
  • 2 گیگابایت رم
  • حافظه داخلی : 16/32/64 گیگابایت، قابلیت افزایش حافظه با درگاه microSD 
  • دوربین : دوربین اصلی 5 مگاپیکسل با یک فلش LED و قابلیت ضبط ویدئو 720p، دوربین دوم 1.9 مگاپیکسل
  • باطری : 7000 میلی‌آمپر
  • موارد دیگر : پورت اینفرارد،حسگر ژایروسکوپ،حسگر شتاب دهنده،حسگر مجاورت،پشتیبانی از فلش 11، خروجی تلویزیون

 

بسیارخوب این تبلت همان قلب تپنده‌ای که در گلکسی اس 3 وجود دارد را در خود دارد و رم آن دو برابر رم گلکسی اس 3 است که به بهتر اجرا شدن برنامه‌ها بسیار کمک می‌کند. این دستگاه هنوز به آندروید آب نبات ژله‌ای مجهز نشده‌است اما برنامه‌های بسیار کارآمدی از جمله فتوشاپ لمسی مخصوص در آن از پیش نصب شده‌اند. و لازم به ذکر نیست که برنامه‌های مخصوص خود سامسونگ مانند S Note، S Memo و S Planner نیز در آن قرار دارند.

image
image

 

اکنون که تفاوت‌های خارجی گلکسی نوت 10.1 را متوجه شدید اجازه دهید نگاهی به داخل آن نیز بیاندازیم.

 

طراحی و کیفیت ساخت

 

این تبلت هنوز هم شباهت بسیار زیادی به گلکسیی تب 10.1 2 دارد اما تغییرات کمی در کل طراحی ایجاد شده است. در نتیجه هر چند که طراحی تبلت جدید به خوبی قبلی نیست اما اگر دقیق‌تر شویم تفاوت‌ها ریز هستند ما فکر می‌کنیم که طراحی برای در دست گرفتن این تبلت کمی بهبود داده شده‌است.

 

قاب فلزی دو بلندگو را در دوطرف خود جا داده‌است ( در حالت خوابیده ) و در پایین و بالا عریض‌تر شده‌است.به علاوه بندگو‌ها اکنون در داخل و انتهای قای قرار دارند به جای قرار گرفتن در قسمت وسط.

 

تغییرات سخت افزاری قسمت پشت دستگاه را هم در بر گرفته‌است جایی که قاب برای پوشش بهتر لنز گسترش پیدا کرده‌است  و محل قرار گرفتن دوربین نیز کمی حالت مربعی دارد که قبلا حالت دایره‌ای داشت.

image

 

image

 

صفحه نمایش  PLS LCD 10.1 اینچی با کیفیت 1280 x 800 چیز زیاد عجیبی به نظر نمی‌رسد. دیگر آندرویدی‌ها از  جمله ASUS Transformer Prime و Huawei MediaPad 10 FHD کیفیت فول اچ دی دارند و آی پد 3 نیز در نوع خود بهترین است.

 

بر خلاف کیفیت متوسط صفحه نمایش کیفیت عکس‌ها بسیارخوب است، زاویه دید نیز بسیار خوب است و رنگ‌های مشکی عمق زیادی دارند.

 

تراکم پیکسلی نیز چیز عجیبی ندارد و 149ppi می‌باشد اما در تبلت‌های بزرگی مانند این تبلت بر خلاف گوشی‌های هوشمند معمولا از فاصله دورتری به صفحه آن‌ها نگاه کرده می‌شود پس این مشکلی بوجود نمی‌آورد. اما اگر به صفحه آی‌پد جدید نگاه کرده ‌باشید و آنرا با این تبلت مقایشه کنید تفاوت در تراکم پیکسلی بسیار واضح است.

 

در جلوی این تبلت هیچ دکمه سخت‌افزاری دیده نمی‌شود. تمام چیزی که در جلوی این تبلت مشاهده می‌کنید یک دوربین به همراه تعدادی حسگر است.

image

 

هیچ خروجی صدایی برای تماس وجود ندارد اما این تبلت با دریافت و برقراری تماس سازگار است و می‌توانید با آن توسط بلندگو یا هدفون صحبت کنید.

 

دو بلندگو در کناره‌های صفحه نمایش جای گرفته‌اند که ما به این نتیجه رسیدیم که این قسمت بهترین گزینه برای قرار گرفتن بلندگو چه در هنگام بازی کردن و چه در هنگام فیلم دیدن است و با قرار گرفتن بلندگو‌ها در نیمه‌ی بالایی دستگاه دیگر دستان شما روی آن‌ها نمی‌پوشاند.

 

در حالت افقی در قسمت بالای دستگاه جک صدای 3.5 میلیمتری به همراه قسمت سیمکارت و درگاه حافظه microSD  قرار دارند که قسمت سیمکارت و درگاه حافظه توسط درب پلاستیکی پوشیده شده‌اند. همچنین در کنار دکمه کنترل صدا دکمه قفل/روشن و خاموش قرار دارد.

image
image
image

 

میکروفون در قسمت پایین دستگاه تعبیه شده است که در هنگام برقراری تماس بوسیله‌ی بلندگو به کار شما می‌آید. برخلاف نسل قبلی این تبلت یک طراحی جدید صورت گرفته‌است و یک جایگاه برای قلم این تبلت در قسمت پایین سمت راست تعبیه شده است در ست همانند گلکسی نوت 5.3 اینچی.

همچنین این تبلت از یک ارتباط دهنده‌ی 30 پینی برای شارژ شدن و ارتباط با رایانه بهره می‌برد که در قسمت پایین تبلت قرار دارد.

image
image

 

کابل ارتباط دهنده این دستگاه نیز در جعبه فروش موجود است.

 

تمام چیزی که در قسمت پشت دستگاه قرار دارد یک دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED در کنار آن است که این دوربین عکس‌های خوبی تهیه می‌کند و قابلیت ضبط اچ دی نیز دارد.

image

 

image

 

درست همانند قبل سامسونگ گلکسی نوت 10.1 به یک باطری 7000 میلی‌آمپری مجهز شده‌است که هنوز در مورد عمر این باطری به طور رسمی صحبت نشده‌است اما پس از ارائه این تبلت ما آنرا برای شما بررسی خواهیم کرد.

 

برخلاف گلکسی نوت 10.1 که در نمایشگاه MWC معرفی شد ایت دستگاه از پلاستیک براق درست شده‌است. که احساس خوبی را در هنگام دست گرفتن می‌دهد. اما این پلاستیک می‌تواند کمی لیز باشد و همچنین اثر انگشت را خوب نشان می‌دهد. همچنین این درب پشت قابل جدا شدن نیست و شما به باطری دسترسی ندارید و این چیزی است که در تمام تبلت‌ها رایج است.

 

این تبلت با یک دست می‌تواند نگه داشته شود در حالی که با دست دیگر می‌توانید با آن کار کنید اما به علت وزن 600 گرمی دستگاه خیلی زود نیاز دارید تا یک تکیه‌گاه برای آن بیابید. ضخامت 8.9 میلیمتری احصاس بهتری را نسبت به تب2 10.1 اینچی  با ضخامت 9.7 میلیمتر به ارمغان می‌آورد.

 

کیفیت ساخت نیز کاملا خوب است.

 

طراحی دوباره قلم

 

نامی که به دستگاه داده شده‌است به علت وجود قلم آن است. بعد از عرضه گلکسی نوت 5.3 اینچی و سپس گلکسی نوت 10.1 اصلی طراحی قلم تغییر کرده است.

 

تفاوت بزرگ اکنون حالت چهارگوش آن است که گوشه‌های گرد دارد و این به راحت‌تر در دست نگه داشتن آن کمک می‌کند. همچنین این قلم بسیار کوتاه‌تر شده است و از اینکه مانند نسل پیش این تبلت بخواهید جداگانه آنرا حمل کنید خلاص شده‌اید. همچنین یک دکمه مخصوص در قسمت کنار قلم تعبیه شده‌است که در بعضی موارد خاص و مشخص به کار می‌آید.

 

قسمت نوک سفید قلم نیز حالت فنری دارد که شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی از آسیب زدن به دستگاه آنرا روی صفحه نمایش دستگاه فشار دهید.نکته جالی که باید در اینجا بدانید این است که حتی مقدار فشاری که با قلم روی صفحه نمایش وارد می‌کنید نیز توسط دستگاه درک می‌شود که این یک ویژگی مفید در هنگام طراحی با دستگاه است.

image

 

image

 

یک ویژگی جالب دیگر قلم این است که برای این که تبلت متوجه شود به کدام قسمت اشاره می‌کنید حتما نیازی به لمس آن قسمت ندارید و این درست همانند چیزی است که در Xperia sola دیدیم و آن لمس شناور بود که بدون تماس با صفحه نمایش نیز میتوانستید با دستگاه کار کنید.

 

رابط کاربری

 

سامسونگ گلکسی نوت 10.1 به آندروید 4.0.4 و رابط کاربری تاچ‌وایز سامسونگ مجهز شده‌است. این تبلت دارای تعدادی گزینه های خوب و تهدادی میانبر واقعا کارآمد است و در ضمن دارای قابلیت اجرای دو برنامه در یک زمان نیز است.

 

ظاهر بستنی حصیری شاید برای شما آشنا باشد اما در کل سامسونگ تعدادی تغییرات توسط رابط کاربری خود ایجاد کرده است، بیایید با صفحه‌ی اصلی کار خود را آغاز کنیم.

 

کلید‌هایی که در گوشه‌ی پایین سمت چپ قرار گرفته‌اند کلید عقب،خانه و حرکت بین برنامه‌های باز هستند. میانبر جستجو در تمام صفحات اصلی در بالا سمت چپ قرار دارند، برنامه‌ی طراحی در سمت راست بالا و محدوده اخطارها به همراه سوییچ‌های آن در گوشیه‌ی پایین سمت راست قرار دارند.

 

قابلیت دیدن تمام صفحات خانگی در یکجا و حذف یا زیاد کردن آن‌ها با استفاده از دو انگشت در اینجا نیز قرار داده شده‌است.

 

نوارابزار در پایین صفحه یک فلشی دارد که یک ردیف را باز می‌کند  سامسونگ آنرا برنامه‌های کوچک می‌نامد که تنها مخصوص تبلت‌های ساسمونگ است.

image

 

image

 

image

 

image

 

گزینه‌ی برنامه‌های کوچک (Mini Apps) واقعا کوچک است و یک صفحه‌ی مستقل باز می‌کند که بر روی تمام برنامه‌ها قرار می‌گیرد. که این برنامه به همراه صفحه‌ی بزرگ 10.1 اینچی واقعا قابلیت حرکت بین برنامه‌ها را بهبود داده‌است.

 

برنامه‌های موجود در برنامه Mini Apps عبارتند از صفحه کلید شماره‌گیر، پیام‌ها، ایمیل‌ها،ماشین حساب، پخش کننده‌ی موزیک، S Memo، S Planner و حتی یک مدیریت برنامه‌ها. اگر از خیلی از این برنامه‌ها استفاده نمی‌کنید می‌توانید بعضی آز آن‌ها را مخفی کنید.

 

هر برنامه‌ای در Mini Apps یک دکمه در بالای سمت چپ خود دارد که برنامه را به صورت تمام صفحه باز می‌کند و یک دکمه در بالای سمت راست خود دارد که برنامه را می‌بندد.

image

 

image

 

image

 

محدوده اخطارها گزینه‌های آشنایی که در گوشی‌های هوشمند هم دیده‌ایم دارد که شامل GPS، Wi-Fi و بلوتوث است که به شما برای جلوگیری از حرکات اضافه برای ورود به برنامه‌ها کمک می‌کند دیگر سوییچ‌ها عبارتند از صدا، چرخش خودکار و حالت پرواز.

image

 

image

 

دکمه‌ی عکس برداری از صفحه در قسمت گوشه‌ی پایین سمت چپ قرار دارد که می‌تواند تا حدودی کارآمد باشد.

 

سامسونگ گلکسی نوت 10.1 به همرا تعداد کثیری برنامه‌های از پیش نصب شده همراه است مانند : S Memo، S Note، S Planner،  شبکه‌های اجتماعی، شبکه‌های موزیک، Pulse reader، AllShare ، آفیس، پخش کننده‌ی ویدئو، ساخت ویدئو و برنامه‌ی فایل‌های من و برنامه‌ی فتوشاپ لمسی.

 

یک ویژگی جدید که بسیار تحسین برانگیز است قابلیت 2 تکه کردن صفحه است که به شما اجازه می‌دهد که به طور همزمان از دو برنامه‌ی استفاده کنید که متاسفانه این قابلیت برای تمام برنامه‌ها وجود ندارد و برنامه‌های پخش کننده‌ی ویدئو، آفیس، مرورگر و S Note  این قابلیت را دارند.

image

 

image

 

شما می‌توانید متن را از یک برنامه کپی کنید و در برنامه دیگر قرار دهید، یا می‌توانید مرورگر اینترنت خود را باز کنید و بدون اشکال در پخش ویدئویی که در حال تماشای آن هستید چیزهایی را که می‌خواهید بررسی کنید. اکنون توسط برنامه‌ی Mini apps گلکسی نوت 10.1 به یک پادشاه در قسمت استفاده از چد برنامه تبدیل شده است.

 

بنچمارک‌ها

 

نسل دوم گلکسی نوت 10.1 اینچی همان پردازشگر Exynos 4412  با 4 هسته و سرعت 1.4 گیگاهرتزی را دارد. و بواسطه رم 2 گیگابایتی هر چیزی را که انتظار دارید به راحتی اجرا می‌کند.

 

در بچمارک Pi تنها توانست به خوبی نسل قبل خود و HTC One X عمل کند.

image

در بنچمارک Linpack  که برای پردازشگر‌های چند هسته‌ای طراحی شده است One X بالاتر از تمام 2 هسته‌ای‌ها قرار گرفت و نوت 10.1 نیز از همه بالاتر قرار گرفت.

image

 

در بنچمارک NenaMark که مخصوص ارزیابی گرافیک است این تبلت رتبه‌ی خوبی به دست آورده است در اینجا توجه داشته باشید که One X  و S2 کیفیت صفحه پایین‌تری دارند به همین دلیل رتبه‌های خوبی دارند.

image

 

دو بنچمارکی که مربوط به مرورگر هستند یک پیشرفت خوبی نسبت به نسل قبل دوهسته‌ای این تبلت را نشان می‌دهند.

image

 

image

 

قلم و برنامه‌های مخصوص آن

 

قلم مانند قبل کارآیی‌های زیادی دارد توسط آن می توانید بنویسید و طراحی و نقاشی انجام دهید. همچمنین توسط آن می‌توانید به جای انگشت دست برای مرور صفحات تبلت خود استفاده کنید. با دکمه‌ی کناری آن می‌توانید حرککات مخصوصی انجام دهید به طور مثال با کشیدن قلم به سمت چپ عملیات برگشت به عقب انجام می‌شود، و یا با کشیدن قلم به سمت پایین منوی نوشتن باز می‌شود و با 2 بار ضربه زدن برنامه mini app را باز می‌کند و فشار دادن قلم و نگه داشتن آن روی صفحه یک عکس از صفحه‌ای که در آن هستید برای شما می‌اندازد.

 

برنامه‌ی S Memo به شما این امکان را می‌دهد که در تبلت خود بنویسید در این برنامه قلم‌ها و رنگ‌های مختلف قلم وجود دارد و همینطور بازگشت به عقب و رفتن به جلو نیز وجود دارد واگر می‌خواهید متن خود را آراسته‌تر کنید می‌توانیدعکس نیز در آن قرار دهید.

 

همچنین ویژگی‌های بهتری نیز در برنامه گنجانده شده است مانند اینکه می‌تواند شکل‌هایی که شما کشیده‌اید مانند دایره و مربع‌ها و... را تشخیص دهد و آن‌ها را برای شما به طور مرتب‌تری بکشد یا اینکه قابلیت تشخیص فرمول‌های ریاضی را که شما با قلم نوشته‌اید را نیز دارد.

image
image
image
image

 

برنامه S Note نیز چندین قالب تعریف شده دارد که شما می‌توانید بوسیله‌ی آن کارت‌های زیبایی را طراحی کنید و آن‌ها را به صورت عکس یا PDF ذخیره کنید.این برنامه یک برنامه عالی برای ارائه‌ها نیز می‌باشد.

 

در حالت ویرایش با به کار بردن دو انگشت می‌توانید یک قاب دور متن خود بیاندازید در حالی که یک انگشت تنها می‌تواند یک خط بکشد.

image
image
image

 

برنامه S Planner یک برنامه تقویم است که دارای قالب‌های مختلفی برای دیدن تقویم است مانند : سال – ماه – هفتگی – روزانه – دستور کار و وظایف. این برنامه همچنین می‌تواند با جندین تقویم مانند تقویم فیس‌بوک شما همگام سازی شود.

طراحی برنامه زیبا و کاملا کارآمد است. در حالت افقی و در هنگام مشاهده حالت ماهانه شما با انتخاب یک روز مشخص می‌توانید تمام وقایع آن روز را مشاهده کنید.

image
image

 

برنامه فتوشاپ لمسی و ایده‌ی آدوبی

 

در این تلبت شرکت آدوبی برنامه‌ی فتوشاپ لمسی خود را قرار داده است. کار با این برنامه بسیار  لذت بخش و آسان است و 13 مرحله وجود دارد که طرز کار با برنامه را به شما آموزش می‌دهد.

 

در این برنامه بسیاری از ویژگی‌هایی که در نسخه‌ی فتوشاپ رایانه‌ها وجود دارد گنجانده شده است مانند لایه‌ها – ابزارهای انتخاب و .....

image
image
image

 

چیز جالبی که در مورد قلم وجود دارد این است که با گرفتن قلم به فاصله چند میلیمتر بالاتر از صفحه تبلت قلم را تشخیص می‌دهد و یک برنامه حرکات قلم شما را دنبال می‌کند که این ویژگی برای زمانی که می‌خواهید یک قسمت کوچک را انتخاب کنید بسیار کارآمد است.

 

ویژگی بسیار جالب و کارآمد دیگر این است که زمانی که شما از قلم استفاده می‌کنید می‌توانید دست خود را بر روی صفحه تبلت قرار دهید و تبلت این قرار دادن دست را به عنوان لمس صفحه در نظر نمی‌گیرد درست مانند اینکه در حال نوشتن بر روی کاغذ هستید و به راحتی می‌توانید دست خود را بر روی کاغذ قرار دهید در اینجا می‌توانید دست خود را بر روی تبلت قرار دهید تا دستتان در هنگام کار کردن با قلم خسته نشود.

 

ویژگی دیگر در رابطه با قلم این است که تبلت می‌تواند مقدار فشاری که با قلم بر روی صفحه وارد می‌کنید درک کند و با فشار‌های مختلف شدت رنگ‌های مختلفی را برای شما رسم کند. که در این رابطه بسیار خوب عمل می‌کند و حساسیت بالایی دارد.

 

برنامه دیگر مخصوص آدوبی برنامه ایده‌ها است که یک برنامه مخصوص نوشتن است و دو لایه دارد یکی از لایه‌ها برای طراحی است و دیگری به عنوان عکس پس زمینه‌ای است که در این برنامه ابزار‌های کمی مانند رنگ، شدت و اندازه و پاک کن وجود دارد.

image
image

 

برنامه‌های دیگری که باید خریداری شوند نیز وجود دارند مانند Debut که برای ارائه‌ها به کار می‌رود، Proto که برای طراحی وب‌سایت‌ها کاربرد دارد.

 

مرورگر اینترنت

 

مرورگر در سیستم عامل آندروید همیشه عالی کار می‌کرده است و بستنی حصیری نیز از این قاعده مستثنی نیست. در گلکسی نوت 10.1 نیز این مرورگر کاملا تغییر کرده‌است و مرورگر کروم مخصوص رایانه را برای موبایل شبیه‌سازی کرده است.

 

در قسمت بالا گزینه‌های تب وجود دارند که حرکت بین تب‌ها و بستن تب‌هایی که لازم نیستند بسیار آسان است. در گوشه‌ی بالا سمت راست دکمه عملکرد چند وظیفه‌ای یا همان مولتی تسکینگ وجود دارد و یک دکمه تنظیمات نیز قرار دارد که شامل گزینه‌های پیدا کردن در صفحه، نوع نمایش صفحات رایانه‌ای، ذخیره صفحات به صورت آف لاین و چندین ویژگی دیگر.

image

 

 

گزینه‌ای که در اینجا قرار داده نشده تنظیمات نور و رنگ است که مشکل زیادی را بوجود نمی‌آورد زیرا با استفاده از کشوی محدوده‌ی اخطارها که در آن تنظیمات نور صفحه گنجانده شده‌است به راحتی می‌توانید به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید. همچنین یک گزینه‌ی دیگر وجود دارد که بوسیله‌ی آن می‌توانید صفحه که در حال مشاهده آن هستید را سیاه و سفید کنید.

image

 

اگر حالت مرورگر را به صورت نوع صفحات رایانه‌ای دوست ندارید می‌توانید از قسمت تنظیمات Labs حالت کنترل‌های سریع را انتخاب کنید که شامل چندین کلید کنترلی مانند تب‌ها، URL، بارگزاری مجدد، تاریخچه و ... است.

.

image

 

همچنین گلکسی نوت 10.1 فیلم‌های فلش از سایت یوتیوب را نیز به خوبی نمایش می‌دهد و بازی‌های فلش نیز به راحتی بر روی آن اجرا می‌شوند.

image
image

 

برداشت اولیه

 

گلکسی نوت 10.1 حس خوبی را در مورد آینده خود به ما می‌دهد. این تبلت چیزی بیشتر از یک تبلت است و یک قدم برای جایگزینی لپ تاپ ها با تبلت‌ها به جلو برداشته است. قلم دستگاه کارایی زیادی را برای این تبلت به همرا دارد و تکه شدن صفحه به دو قسمت و برنامه mini apps این تبلت را به یک آندرویدی همه فن حریف که از پس چند کار همزمان به خوبی برمی‌آید تبدیل کرده است.

 

این برنامه‌ی مخصوص سامسونگ است که یک وسیله‌ای برای تمامی اقشار درست کند، با این تبلت هنرمندان می‌توانند طراحی انجام دهند و افراد معمولی نیز می‌توانند به راحتی برای یادداشت برداری سریع از این تبلت استفاده کنند.

 

آزمایشات بیشتری نیاز است تا بتوان نظر قطعی در مورد این تبلت داد و در بررسی‌های بعدی ما سعی می‌کنیم به تمام سوالات باقی‌مانده در مورد این تبلت را پاسخ دهیم اما به نظر می‌رسد که سامسونگ یک برگ برنده دیگر در دست خود دارد.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (260 نظر)

۱۳۹۸/۹/۲۶
ببرش تعمیرات گوشی اون سیم السیدیش شل شده

مهسا

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
من میخوام بفروشمش..هیچ مشکلی هم نداره..باطری کامل شارژ میشه.هنگی نداره.من آیپد گرفتم.برای همین دیگه لازمش ندارم

محمدمهدي

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
من یه تبلت گلکسی نوت 10 دارم یه بار سیمکارت پانچ شده رو انداختم تو جا سیمکارتی بعد گیر کرد بعد به سختی اونو درآوردیم اما الان جای سیمکارتش خراب شده

نبات

۱۳۹۵/۷/۲
لطفا جواب بدین

نبات

۱۳۹۵/۶/۲۲
سلام من یه تبلت گلکسی نوت10.1دارم
اولین سیمی که توش گذاشتم مشکلی نداشت اما الان که یه سیم دیگه بزارم مینویسه:سیم کارت شناسایی نمیشه برای شناسایی دوباره راه اندازی شود.10بار تایید کردم و restartشد اما بازم همون خطا رو میده سیم قلبی رو که میزارم درسته و شناسایی میکنه.اولی همراه اوله دومی ایرانسل