فراری در Finali Mondiali از خودرو مسابقهای 488challenge ، که جایگزین 458challenge است، رونمایی کرد. این ایتالیایی نخستین خودروی تکساخت فراری با پیشرانه توربو برای مسابقات است.
۱۷ آذر ۱۳۹۵
تبلیغات
در این مسابقات، که از سال 1992 در سه کلاس مختلف شروع شد، بیش از 1000 راننده در 1000 ریس شرکت کردهاند و فراری نیز با سری مسابقهای Challenge خود یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. نسل جدید فراری چلنج حالا آماده ازپای درآوردن رقبایش است.
فراری 488 چلنج قدرتش را از پیشرانه 3.9 لیتری V8 میگیرد. این پیشرانه حدودا 670 اسبی هرچند ارتقایافته ولی باید بدانید همان پیشرانه 488GTB است که بهتازگی جایزه بهترین انجین سال را گرفته. بهبود آیرودینامیکی بدنه که 7% بهتر از نسل سابق چلنج است، ارتقای شاسی، کاهش وزن پیشرانه، تغییر سیستم کنترل پایداری، گیربکس دوکلاچه F1 که در 6 ثانیه میتواند از حال سکون به دنده 4 برسد و سیستم Slip Slip Control یا اختصارا SSC که فراری برای نخستینبار در خودروهای Challenge خود از آن بهره گرفته است همگی دست به دست هم دادهاند تا 488 چلنج حالا دومین خودروی سریع فراری در پیست اختصاصیاش، فیورانو، باشد. حدس بزنید سریعترین فراری این پیست کیست: 458Challenge EVO یا همان نسل قبلی فراری چلنج!
در کانالهای اینستاگرام و تلگرام ما، خبرهایی هست که شما از آن بیخبرید!