خانهاخبار
ال جی تأیید کرد برای عرضه یک پرچمدار جدید در اواخر سال جاری برنامه دارد

ال جی تأیید کرد برای عرضه یک پرچمدار جدید در اواخر سال جاری برنامه دارد

– نویسنده مهمان: هنگامی که کمپانی سونی دو پرچمدار Xperia Z1 و Xperia Z2 را فقط به فاصله ۶ ماه معرفی و روانه بازار کرد، انتقاد بسیاری از کاربران و کارشناسان را بر انگیخت. هیچ کاربری دوست نداشت پرچمداری را که پول هنگفتی برای خریدش پرداخت کرده تنها طی ۶ ماه به یک گوشی قدیمی تبدیل شود که این اتفاق برای Xperia Z1 افتاد. کمپانی ال جی طی اقدامی عجیب از سیاست های سونی نیز پیشی گرفته و هم اکنون خود را آماده معرفی یک پرچمدار جدید می کند!
۱۳۹۴/۲/۳۰
– نویسنده مهمان: هنگامی که کمپانی سونی دو پرچمدار Xperia Z1 و Xperia Z2 را فقط به فاصله ۶ ماه معرفی و روانه بازار کرد، انتقاد بسیاری از کاربران و کارشناسان را بر انگیخت. هیچ کاربری دوست نداشت پرچمداری را که پول هنگفتی برای خریدش پرداخت کرده تنها طی ۶ ماه به یک گوشی قدیمی تبدیل شود که این اتفاق برای Xperia Z1 افتاد. کمپانی ال جی طی اقدامی عجیب از سیاست های سونی نیز پیشی گرفته و هم اکنون خود را آماده معرفی یک پرچمدار جدید می کند! همانطور که می دانید LG G4 هنوز در بسیاری از بازارهای مهم از جمله ایالات متحده عرضه نشده و این در حالیست که پرچمدار جدیدی به زودی جای آن را خواهد گرفت.
 
به نقل از Focus Taiwan یکی از مقامات رسمی ال جی شایعه معرفی یک پرچمدار جدید در نیمه دوم سال جاری را تایید کرده است. البته در ماه مارس مدیر عامل ال جی آقای Cho JunHo اعلام کرده بود که به زودی محصول جدیدی جدا از سری G عرضه خواهد شد که برتری هایی نسبت به این سری داشته و به نقلی پرچمدار پرچمداران خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این اسمارت فون ادامه دهنده راه LG G Pro 2 خواهد بود که به منظور رقابت با سری موفق Galaxy Note سامسونگ وارد بازار می شود.
 
image
 
دو رقیب کره ای در همه زمینه ها از لوازم خانگی گرفته تا تلویزیون و اسمارت فون ها نیز با یکدیگر رقابت می کنند که هم اکنون فبلت ها نیز به حوزه های رقابتی این دو افزوده شده اند. Focus Taiwan اذعان داشت که هنوز سخت افزار خاصی برای این فبلت در نظر گرفته نشده و هر تصمیمی ممکن است درباره آن گرفته شود.
 
چند روز پیش فبلتی میان رده به نام G4 Stylus که از نسخه های جانبی LG G4 محسوب می شود، روانه بازار شد اما قطعا یک میان رده نمی تواند رقیب قدرتمندی برای گلکسی نوت ۵ یا حتی نوت ۴ باشد!
 
به نظر شما ال جی می تواند بازار فبلت ها را از چنگ سامسونگ در آورد و به رقیبی جدی برای این کمپانی تبدیل شود؟!
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

makenzi

۱۳۹۴/۳/۴
درود شما میتونی نظر سنجی سایت GSMArena رو ببینی که از بین مقایسه‌ای که بین پرچمدارهای جدید قرار داده شده بود، میل کاربران بیشتر به سمت G4 بود، تنها در مقایسه با محصول سامسونگ نتایج تقریبا برابر بود پردازنده‌ی ضعیف رو شما تعیین میکنید؟ یعنی اگر اینتل Corei7 زد، Corei5 میشه یک پردازنده‌ی ضعیف؟ ویدیوی بررسی G4 به وفور موجود هست که با پردازنده‌ی فعلی حتی در سخت‌ترین شرایط هم به راحتی پاسخگو هست و لگی نداره پردازنده‌ی گرافیکی گوشی هم که نیازی به صحبت نیست اصلا در موردش جمله‌ی GSMArena رو در مورد پردازنده‌ی گوشی ببینید : overall performance is as good as the Snapdragon 810 and a solid improvement over the previous model. یعنی کارکرد کلی گوشی به خوبی پردازنده‌ی Snap810 هست http://www.gsmarena.com/lg_g4-review-1254p10.php

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۱
باشه ، اشکال نداره ، انقد به سونی منفی بدید تا در آینده از این منفی دادن ها پشیمون بشید

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۱
شما صحبت از پردازنده نکن که هر روز داره یه باگ جدید میاد واسه اس 6 بواسطه این پردازنده مسخرش

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۱
SONY

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۰
تقریبا در همه ی زمینه ها ال جی تونسته چیزی که خواسته رو انجام بده من فکر میکنم حتما میتونه و مثل سامسونگ یکنواخت نیست مطمئنن