خانهاخبار
سامسونگ:رکوردی جدید در انتظار فروش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج

سامسونگ:رکوردی جدید در انتظار فروش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج

جی اس ام: دو پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در نمایشگاه MWC 2015 طوفانی به پا کردند که علاوه بر کاربران، بسیاری از اپراتورها در همان زمان علاقه خود را به ارائه این دو گوشی هوشمند نشان دادند. حال سامسونگ منتظر است این دو محصول جدید سودی سرشار را برایش به ارمغان بیاورند.
۱۳۹۴/۱/۲۰

جی اس ام: دو پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در نمایشگاه MWC 2015 طوفانی به پا کردند که علاوه بر کاربران ، بسیاری از اپراتورها در همان زمان علاقه خود را به ارائه این دو گوشی هوشمند نشان دادند. حال سامسونگ منتظر است این دو محصول جدید سودی سرشار را برایش به ارمغان بیاورند.

 

در یک جلسه که روز گذشته برگزار شد، سرپرست بخش موبایل سامسونگ، تایید کرد سامسونگ پیش بینی می کند دو پرچمدار جدیدش بتوانند یک رکورد را در فروش به دست بیاورند، اما هیچ عدد احتمالی را در این مورد بیان نکرده است.

 

تحلیلگران معتقدند که پر فروش ترین گوشی خانواده گلکسی اس تا امروز گلکسی اس 3 بوده که توانست در طول مدت 3 سال که برای خرید در دسترس بود تعداد 80 میلیون دستگاه به فروش برسد. این در حالی است که گلکسی اس 4 در سالی که ارائه شد رکورد فروش 43 میلیون دستگاه را به نام خود ثبت کرد.

 

 

image

 

با این آمار و ارقام انتظار می رود که سامسونگ بتواند تا انتهای سال 2015 میلادی تعداد 50 میلیون گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را به فروش برساند تا بتواند رکوردی جدید را در خانواده گلکسی اس ثبت کند.

 

سامسونگ با فروش زیاد این دستگاه ها نه تنها می تواند یک رکورد جدید را به ثبت برساند، بلکه به علت اینکه بیشتر سخت افزارهای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، مانند پردازنده و LTE رادیویی، را خودش تولید می کند می تواند سودی سرشار را به دست بیاورد.

 

سامسونگ همچنین اعلام کرده که اگر تقاضا برای گلکسی اس 6 اج زیاد باشد، شاید در تامین صفحه نمایش برای این گوشی که ساخت آن سخت تر از صفحه نمایش های عادی است با مشکل روبرو شده و گلکسی اس 6 اج در بازار کمیاب شود. اما اعلام شده مشکلی در تامین قطعات برای گلکسی اس 6 وجود ندارد.

 

شما اگر بخواهید از این دو گوشی یکی را انتخاب کنید گلکسی اس 6 را ترجیح می دهید یا گلکسی اس 6 اج؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (57 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۴
من اس 4 دارم خیلی راضیم ولی اس 6 بیاد قطعا میخرم و پول برای اپل نمیدم

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۲
واقعا واسه طرز فکرتون متاسفم.جنس بنجله که هر پرچمدار سامسونگ تاکنون دو برابر جمع کل فروش پرچمدارهای سونی و اچ تی سی و الجی و هواوی فروش داشته؟!!!!

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۲
شما اگه با اطلاعات و بدون تعصب حرف میزدی می دونستی که گوگل ساخت نکسوز ها را با گلکسی نکسوز سامسونگ شروع کرد

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۲
حرفه قشنگو سنگینی زدی.

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۲
دو پرچم دار از دو شرکت !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ بونجول !!!!!!!؟؟؟؟؟؟ گوشی هایی که هنوز تو بازار نیامدن چجوری بونجول شدن ؟ فقط یه چیزی نوشتیا .