خانهاخبار
لنوو دو رایانه مجهز به سیستم عامل اندروید را معرفی کرد

لنوو دو رایانه مجهز به سیستم عامل اندروید را معرفی کرد

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

مدتی است که کمپانی‌ها تلاش دارند تا سیستم عامل‌های موبایلی مانند اندروید را وارد دنیای رایانه‌ها کنند. بیشتر این کمپانی‌های سیستم‌هایی به نام All in One را تولید کرده‌اند  که سیستم عامل اندروید را دارد.

 

به گزارش در ابتدای شروع نمایشگاه CES اکنون لنوو نیز خود را با معرفی 2 مدل سیستم‌  وارد این بازی کرده است. یکی از این محصولات All-in-one با نام N308 است و دیگری یک مانیتور هوشمند به نام  ThinkVision 28 است.

 

مدل اولی یک رایانه All-in-one است که پردازنده 4 هسته‌ای Tegra 4 را به همراه یک رم 2 گیگابایتی بر روی خود دارد. به علاوه این رایانه یک صفحه نمایش 19.5 اینچی لمسیبا کیفیت 1600×900 پیکسل را دارد. از دیگر امکانات این رایانه می‌توان دو درگاه USB 2، یک وبکم اچ دی، میکروفن، اسپیکر استریو و بلوتوث نسخه 4 را نام برد. حافظه داخلی این دستگاه 8 یا 16 گیگابایتی است. اندرویدی که در این سیستم استفاده شده است نسخه 4.2 آب‌نبات ژله‌ای است. این محصول را می‌توانید به علت باتری که در خود دارد تا 3 الی 4 ساعت بدون برق استفاده کنید. قیمت برابر 450 دلار خواهد بود.

 

دستگاه بعدی که یک مانیتور 28 اینچی لمسی است کیفیت آن 3840×2160 (4K) پیکسل است. این مانیتور که بر روی خود سیستم عامل اندروید را دارد پردازنده Tegra، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابتی و اندروید 4.4 را دارد. شما می‌توانید از این مانیتور همچنین به عنوان یک مانیتور برای استفاده سیستم ویندوز نیز استفاده شود.

 

باید ببینیم که اندروید می‌تواند سیستم عامل ویندوز را برای رایانه‌های شخصی کنار بگذارد یا نه؟

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۱
اندروید هر چی باشه از سیستم عامل مسخره و بچگانه اپل خیلی بهتر هست..افرین لنوو.کلا این دو برند سامسونگ و لنوو از برترین برند های جهان هستن که فقط نواوری میکنند

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۹
آخه اسکول چی فکر کردی همین اندروید رو سیستم لینوکس که وابسته به ویندوز هست طراحی کرده ، حالا این اندروید میخوا واسه من با رم ۲گیگ با CPU چلاقش کامپیوتر تشکیل بده ، هر موقع تونست CPU i7 یا amd 5 FX با سرعت ۵گیگاهرتز رو کشید بیاد واسمون سخن بگه

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۸
LOOOOOOOOOOOOOOOL

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۸
اخه اندروید مال این حرفاست؟ ده سال دیگه هم نمی تونه به گرد ویندوز ومایکروسافت برسه

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۷
LOL