خانهاخبار
عکسی از سونی Xperia Z1s که در نمایشگاه CES 2014 معرفی خواهد شد

عکسی از سونی Xperia Z1s که در نمایشگاه CES 2014 معرفی خواهد شد

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

سونی همانطور که گفتیم در نمایشگاه CES 2014  حضور خواهد داشت و یک گوشی جدید و شاید چند گوشی را معرفی خواهد کرد. اما پیش از اینکه مراسم این کمپانی در نمایشگاه انجام شود عکسی از یک گوشی جدید این کمپانی منتشر شده است.

 

به گزارش منبع خبری evleaks عکسی را منتشر کرده که نسخه مینی گوشی محبوب Xperia Z1 است و Z1s نام دارد.

 

مشخصاتی که از این گوشی شایع شده نشان می‌دهد که این گوشی مانند تمام نسخه‌های مینی چندان ضعیفتر از نسخه اصلی نیست. گفته شده که پردازنده این گوشی اسنپدراگون 800 است که سرعتی برابر 2.2 گیگاهرتز دارد، رم گوشی 2 گیگابایتی و حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت است.

 

صفحه نمایش کیفیت 720p دارد و اندازه آن 4.3 اینچ است. دوربین همان 20 مگاپیکسلی و باتری ظرفیتی برابر 2300 میلی آمپر دارد. در عکس همانطور که در پشت گوشی می‌بینید لوگوی T Mobile به چشم می‌خورد که نشان دهنده این امر است که سونی در ابتدا این گوشی را مخصوص این اپراتور ارائه خواهد کرد.

 

منتظر می‌مانیم تا شروع مراسم سونی در نمایشگاه CES و سپس جزئیات کامل و رسمی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۹
پلاستیکیا خودشونم میدونن دارن میمیرند و اگر نه که نمیومدن خودشونو زجر بدن چرا اپلیا نمیان؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۳
این گوشی 5 اینچه اون اکسپریا زد کامپکت هست که 4.3 اسنچه

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۱
سونی واقعا اشغال هست و بدرد نخور مفت نمیارزه از بس این برند خز هست فقط سامسونگ هست که خوبه.سونی هیچی نیس جز ننگ تکنولوژی

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۸
سونی داره زیادی چیزی بیرون میده؟نخیر شرکت های دیگه توانایی ندارن،تازه طرفداری سونی هیچ وقت عقده ای نبودن،طرفدار واقعی ندیدین،البته نمیگم که شرکتای دیگه بدَن ولی اینقدرعقده ای عقده ای نکنین،جی اس ام خواهشا تایید کن.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۷
شماهایی که میگید سونی متقلبه الکی حرف نزنید . سونی تعریف جدیدی از نسخه مینی داده بیرون. تویی که می گی TFT به درد نمیخوره هیچی سرت نمیشه . آخه این TFT صد شرف داره به TFT سامسونگ . تازه از نظر من با صفحه نمایش هاس دیگه برابری میکنه