خانهاخبار
تکنولوژی جدید برای ساخت گوریلا گلس ارائه شد

تکنولوژی جدید برای ساخت گوریلا گلس ارائه شد

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

Corning دیروز از آخرین تکنولوژی خود پرده برداری کرد، نام این تکنولوژی جدید گوریلا گلس سه بعدی است. این تکنولوژی برای این نیست که بتوانیم بر روی گوشی‌های هوشمند خودمان ویدئوهای سه بعدی ببینیم.

 

به گزارش جی اس ام، با این تکنولوژی گوریلا موفق شده است که محافظ خود را به اشکال دلخواه برای گوشی‌‌های با صفحه نمایش خمیده بسازد بدون اینکه هیچ تاثیری در ضخامت به وجود آورد و همچنین هیچ ویژگی از قابلیت ضد خش بودن آن کم شود.

 

قائم مقام کورنینگ می‌گوید که توسط این تکنولوژی جدید تمام مراحل در یم مکان انجام خواهد شد و برای تولید گوریلا نیازی نیست تا قسمتی از فرآیند به جای دیگری منتقل شود.

 

در حال حاضر کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و ال جی به تولید گوشی‌هایی با صفحه نمایش خمیده اقدام کردند و دور از انتظار نیست که کمپانی‌های دیگر نیز در آینده نزدیک گوشی‌هایی با صفحه نمایش خمیده را تولید کنند، بنابراین به طور تدریجی نیاز به گوریلا گلکسی که بتواند بر روی صفحه نمایش های خمیده نیز کشیده شود دیده می‌شود. علاوه بر گوشی‌های موبایل محصولات پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند نیز در راه هستند و احتمال ارائه این محصولات با صفحه نمایش خمیده بسیار زیاد است.

 

image

 

منبع: androidcentral

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
این حرفها همش دروغه تا پوله مردمو بالا بکشن من خودم گالکسی اس 3 دارم صفحش پره خش شده با این که خیلی هم مواظبش بودم گوله این چرت بازی هارو خوردم ضد خش ننداختم اینظوری شد

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۰
این تکنولوژی رو بی زحمت بزارن در کوزه آبشو بخورن واقعاً

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۵
موندم چی بگم آخه اینم شد گوشی

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۵
اسمارت فون خمیده بیش ازحد بدهههههههههههههههههههههههه

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۵
گوریلا یعنی گوشی که از دستت افتاد فاتحه شو بخون!!!