خانهاخبار
ایسوس نسخه مینی پدفون خود را در 20 آذر معرفی خواهد کرد+عکس

ایسوس نسخه مینی پدفون خود را در 20 آذر معرفی خواهد کرد+عکس

۱۳۹۲/۹/۱۶

ایسوس چند سال قبل با معرفی پدفون یک مفهوم جدید را به دنیای موبایل وارد کرد که تا آن زمان و حتی تا امروز هیچ کمپانی دیگری از این مفهوم استفاده نکرده است.

 

به گزارش اکنون ایسوس قصد دارد تا نسخه مینی این گوشی-تبلت را نیز معرفی کند، در 11 دسامبر (20 آذر) این کمپانی در تایوان مراسمی را برگزار خواهد کرد.

 

پدفون اینفینیتی تبلتی 10.1 اینچی و گوشی 5 اینچی دارد در حالی که این پدفون مینی بر اساس شایعات یک گوشی 4.3 اینچی و یک تبلت 7 اینچی خواهد داشت.

 

صفحه نمایش گوشی 4.3 اینچی کیفیت 960×540 پیکسلی و قسمت تبلت کیفیتی برابر 720p دارد. از دیگر مشخصاتی که احتمال وجود آن‌ها می‌رود، رم 1 گیگابایتی و پردازنده Snapdragon 400  هستند. دیگر مشخصات این محصول جدید هنوز منتشر نشده است.

 

امروز نیز منبع خبری evleaks عکسی را از این گوشی – تبلت منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید  آن را مشاهده کنید.

 

image

 

منبع: engadget - evleaks

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۹
اگه بین 800 تا 1100باشه خوبه

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۶
عالیه قیمت مناسب + سخت افزار مناسب = خرید مناسب

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۶
سلام ، خسته نباشید به نظر خیلی جالب میآد فقط با کانفیگش رو دید ، تصور میکنم بهتر از 10 اینچش باشه .

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۶
سلام ب نظره من اگه تو رنج 1500 تا 1700 باشه فروش خوبی خواهد داشت طراحی و جنس بدنه زیبایی داره ولی تبلتش بدون گوشی عملا فقط یه صفحه نمایش فقط! ولی جالب ب نظر میرسه استفاده ازش با تشکر وحید جی اس امی

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۶
سخت افزارش اصلا قوی نیست! تا چند وقت دیگه snap805 میاد اونوقت این sanp400؟؟؟البته باید دید چه قیمتی داره اگه تا ۱۵۰۰ باشه می ارزه وگرنه میشه یکم دیگه پول گذاشت padfon 2 گرفت چون ۶۴ گیگش الان ۱۹۰۰ قیمت داره سخت افزار و گرافیک بهتری هم داره