خانهاخبار
اپل یک کمپانی دیگر را خرید

اپل یک کمپانی دیگر را خرید

۱۳۹۲/۹/۱۲

به تازگی دست به خرید اپل خوب شده و در حال خرید کمپانی‌های بزرگی است، به نظر می‌آید که اپل قصد دارد یک تحولی عظیم در دنیای تکنولوژی درست کند کاری که در انجام آن تبحر خاصی دارد.

 

به گزارش امروز اپل تایید کرده که کمپانی تحلیلگر شبکه‌های اجتماعی با نام Topsy Labs را با قیمتی بیش از 200 میلیون دلار خریده است.

 

سخنگوی اپل گفته که: "اپل کمپانی‌های کوچک تکنولوژی را در طول مدت زمان و به ترتیب خریداری می‌کند، و ما به طور کلی از هدف و نقشه خود چیزی نخواهیم گفت."

 

این کمپانی که توسط اپل خریداری شده است به دیتاهای برخی از شبکه‌های اجتماعی بزرگ دسترسی دارد که می‌تواند در تبلیغات اپل کمک زیادی برای این شرکت باشد.

 

image

 

با این خریدهایی که توسط اپل انجام خواهد شد، تبلیغات درون برنامه‌ها بیشتر به سود اپل شده و با بستن این کمپانی‌های کوچک نظمی بیشتری به سود اپل در این زمینه ایجاد خواهد شد.

 

منبع: thenextweb

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (49 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۸
apsahtso.......hamashon khoban brand bazi dar nayarin...harki nesbat be pol khodesh nesbat be karayi khodesh va nesbat be salighe khodesh entekhab mikone...man ham ba htc on kar kardam ham ba s4 ham 53 albate alan hichkodomo nadaram va ye goshi mamoli daram chon forokhtam va ye macpro kharidam man khodam apple ro tarjih midam chon hes behtari nesbat be brand haye dg behem mide va age pol dastam biyad dobare ye 5s mikharam ..vaghti goshito ba mac mach mikoni vaghan dg donya jolote harkari bekhay mikoni

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۰
اپل خیلی مزخرفه درست مثل یک سیب گندیده

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۸
دوستلن عزیز در مورد چیزی که نمیدونید لطفا صحبت نکنید سامسونگ به عنوان یک سازنده قطعه برای اپل cpu میسازه اپل پردازنده های خودشو خودش با معماری خودش طزاحی کره فقط شرکت سازندش سامسونگه که به این کار اپل در در رشته تحصیلی کارآفرینی میگن برونسپاری یعنی از شرکت های دیگه در جهت پیشرفت خودت استفاده کنی این یه اصل علمی ربطی به توانایی نداره همونجوری که همه کمپانی های بزرگ دنیا یک کار خانه در چین به علت هزینه پایین گارگر دارند.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۵
در پاسخ به اون دوست عزیزی که می گن اپل نوآوری نداره...اگه نداره پس چرا این و اون از روش کپی می کنن. در ضمن چند وقته متاسفانه همه یادشون رفته که می خان گوشی بخرن نه لپ تاب!!! حالا فردا اگه یکی بیاد گوشی 13 اینچی بزنه یعنی نوآوری.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۵
اول این هفته ایفون ۵ ام رو فروختم و با ۲۰۰ تومن سر دادن رفتم یه note3 مدل n9005 گرفتم!واقعا دارم لذت میبرم از کار با این ابر گوشی و تبریک میکم به سامسونگ واقعا فکر نمیکردم این قدر پیشرفت کرده باشه که بتونه چنین گوشی وارد بازار کنه!به جز اندازش که یه خورده بزرگه بی عیب و نقصه.از سیستم عامل اندرویدم باید تعریف کنم واقعا کارا و پر از امکانات در عین حال که شخصی سازی بینظیری رو داره