خانهاخبار
ساعت سامسونگ تا کنون در کره جنوبی 50.000 عدد فروخته است

ساعت سامسونگ تا کنون در کره جنوبی 50.000 عدد فروخته است

۱۳۹۲/۸/۲۸

چند ساعت قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ساعت هشمند سامسونگ با نام گلکسی گیر از زمان ارائه تا کنون در کل دنیا تنها 50000 عدد فروخته است.

 

به گزارش اکنون این خبر تکذیب شده است و اعلام شده که این آمار اعلام شده تنها برای کره جنوبی بوده است و به این معنی است که بر خلاف تصور همه فروش این اعت در کل دنیا آنچنان بد هم نبوده و باید منتظر آمار رسمی از فروش این ساعت هوشمند در کل دنیا باشیم.

 

با اینکه هنوز نمی‌دانیم فروش این ساعت که اولین ساعت هوشمند دنیا نیست چه میزان بوده است، اما به نظر می آید که مدیران سامسونگ هم انتظار فروش زیادی را ندارند و می‌دانند که احتمال دارد این ساعت با استقبال مواجه نشود. David Eun رئیس بخش اختراعات سامسونگ گفته که هر اختراعی و هر نوآوری در ابتدا مانند یک گوجه فرنگی سبز و نارس است که ما سعی می کنیم این گوجه فرنگی را به یک گوجه فرنگی قرمز و رسیده تبدیل کنیم تا مشتریان به سمت آن بیایند پس طبیعی است که مشتریان زیاد از یک گوجه فرنگی نارس استقبال نکنند.

 

image

 

به هر حال این آمار اعلام شده برای کره جنوبی بوده و باید ببینیم این ساعت در دنیا چه میزان فروخته است تا بتوانیم در مورد فروش خوب و یا بد آن نظری بدهیم.

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۳۰
سلام بچه ها کسی تو ایرانم دیده این ساعتو

مهمان

۱۳۹۲/۸/۳۰
عزیزان گل من سامسنوگ یا هر کمپانی که چیزی رو به دست خودش درست میکنه و از دیگر کمپانی ها کپی یا تقلب نمیکنه اختراع میشه وسامسونگ دومین کمپانی که این ساعت هارو درست میکنه سونی بشین سر جاش با اون گوشی های مزخرفش

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۸
....بخور اختراع جیه دیگه.....!!! سونی اول این ساعتای هوشمند رو تولید کرده حالا بقیه یه چی بهش اضاف میکنن میشه اختراع؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۸
ن الله وکیلی سامسنگ و اختراع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! عجیبه؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۸
رئیس بخش اختراعات سامسونگ!!!!!!!!!!!! مگه سامسونگ هم چیزی اختراع میکنه!