خانهاخبار
گلکسی نوت 3 مجهز به ویژگی تشخیص اثر انگشت

گلکسی نوت 3 مجهز به ویژگی تشخیص اثر انگشت

۱۳۹۲/۶/۱۲

Evleaks تنها به افشای عکس گوشی ها مشغول نیست و در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت دارد.

 

به گزارش امروز این منبع خبری معتبر لیستی از APK های سیستمی نصب شده بر روی گلکسی نوت 3 را منتشر کرده است، این لیست شامل 276 برنامه سیستمی از پیش نصب شده بر روی نوت 3 است.

 

اما چیزی که در این لیست چشمگیر است و توجه را جلب می کند فایل FingerprintService.apk است که نشان دهنده این موضوع است که سامسونگ در گلکسی نوت 3 از ویژگی تشخیص اثر انگشت استفاده خواهد کرد.

 

image

برای دیدن جدول بزرگتر بر روی عکس کلیک کنید

 

برای اینکه بفهمیم سامسونگ توانسته در گلکسی نوت 3 از این ویژگی استفاده کند تا فردا شب صبر می‌کنیم تا ببینیم سامسونگ در مراسم معرفی نوت 3 حرفی از این ویژگی خواهد زد یا خیر؟ شما هم ما را همراهی کنید تا با هم از تمام جزئیات این گوشی مطلع شویم.

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۵
من نمیدونم چرا هی میگن کپی کپی، تا زمانی که اپل محصولی رو روانه ی بازار نکرده چطوری سامسونگ کپی کرده؟ هنوزم معلوم نیست که اپل این سنسور رو بذاره روی محصول جدیدش یا نه. ما اینجا نشستیم میگیم کپی، باز اون به قول شما کپی میکنه. ما چی؟ فقط مصرف میکنیم. کپی هم نمیتونیم بکنیم. فقط تعصب الکی. یادتون رفته اولین فبلت دنیا رو سامسونگ عرضه کرد؟ حالا درسته که ما به سونی زد الترا بگیم کپی؟ یا به کارای ال جی بگیم کپی؟ یا دو روز دیگه اپل هم فبلت تولید کرد بگیم چون اول سامسونگ تولید کرده اپل کپی کرده؟ چرا حرص میخورید؟ همین چیزاست که باعث میشه دنیای تکنولوژی پیشرفت کنه. همین رقابتاست که باعث میشه من و شما از مصرف کردن محصولات اونا لذت ببریم.

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
از اینکه دوستان gsm بصورت زنده مراسم رونمایی از تلفن های همراه رو دنبال میکنه ممنونیم موافقاش+++++

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
پرچم اپل و سام سونگ بالاست.

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
آخه ابل که دیگه در حد و اندازه سامسونگ نیست که سامسونگ بخواد از ابل کبی کنه

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۳
یادم رفت بگم تاریخ نشان داده که همیشه آمریکا دزد بوده دزدی کرده و به کشورهای دیگه تهمت زده