خانهاخبار
عکسی جدید از گوشی Moto X موتورولا اینبار در لباس سفید

عکسی جدید از گوشی Moto X موتورولا اینبار در لباس سفید

۱۳۹۲/۴/۳۰

دیگر می‌دانیم که در روز 1 اوت برابر 10 مرداد موتورولا گوشی جدید خود با نام Moto X را معرفی خواهد کرد. در خبرهای گذشته نیز عکس خبری این گوشی را به همراه مشخصات آن که به بیرون درز کرده بود برای شما منتشر کردیم.

 

به گزارش امروز عکسی جدید از این گوشی به بیرون درز کرده که این گوشی را در لباسی سفید نشان می‌دهد. بر خلاف عکسی قبلی که گوشی را در رنگ مشکی نشان می‌داد در این عکس کناره سمت راست گوشی نیز نشان داده شده است.

 

image

 

image

 

همانطور که می‌بینید در سمت راست این گوشی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور قرار دارند.

 

گفته می‌شود که این گوشی صفحه نمایش 4.7 اینچی با کیفیت 720×1280 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون ساخت شرکت کوآلکام با دو هسته با سرعتی برابر 1.7 گیگاهرتز و رم 2 گیگابایتی دارد. علاوه بر این انتظار می‌رود دوربین گوشی 10.5 مگاپیکسل باشد و حافظه داخلی گوشی نیز 16 گیگابایت باشد.

 

این گوشی که در اصل متعلق به خود گوگل است اندروید 4.2.2 آب نبات ژله‌ای و یک باتری 2200 میلی آمپری را خواهد داشت.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۱
محض اطلاع بعضی از عزیزان که میگن گوشی ضعیفی هست باید بگم که با اینکه 2هسته ای هست ولی در خیلی از بنچ مارکها از از گوشی های 4هسته ای امتیازه بالاتری آورده و از لحاظ نرم افزاری ویژگیهای منحصر به فرد زیادی داره

hamed1117

۱۳۹۲/۴/۳۱
اگه واقعا این گوشیه گوگل باشه چرا از کلمه نکسوس خبری نیست نه پشتش نه جلوش

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۱
منطرفدار برندهای موتورولا و بلکبری هستم ولی بخاطر کارم نیاز به یه گوشی دوسیم دارم که متاسفانه این دو کمپانی دو سیم هوشمند و با کیفیت ندارن. در کل لایک به موتورولا و طرفداراش (Y)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۱
سلام، من دانشجوی الکترونیک هستم ، پدرم هم استاد الکترونیک و مخابراته خودشم با تجربه ی 35 سال، هنوز خیلی مونده تو بحث تجهیزات مخابراتی در همه ی زمینه ها کمپانی های دیگه به پای موتورولا برسن، متاسفانه ما ایرانی ها خیلی کم محصولات موتورولارو تو مغازه ها میبینیم، اگر هم باشه مدل چند سال پیشه موتورولاست! دوام بالا به دلیل بیس نظامیه این برند ، طراحیه خاص و اشرافی ، تکنیک های جدید سخت افزاری، آنتن دهی بی نظیر، اشعه ی تابشیه مضر پایین.تجربه ی بسیار بالا در حدود 60 سال!!

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۱
موتورولا بايد مثل سامسونگ و سوني و اچ تي سي يك رابط كاربري براي خودش بسازه.