خانهاخبار
اپل نام تجاری iWatch را در ژاپن به ثبت رساند

اپل نام تجاری iWatch را در ژاپن به ثبت رساند

۱۳۹۲/۴/۱۰

تمامی شواهد از این موضوع حکایت دارند که در آینده نزدیک شاهد معرفی محصول جدید اپل یعنی ساعت هوشمند این کمپانی با نام iWatch خواهیم بود.

 

به گزارش سایت ژاپن شرکت یاهو اعلام کرده است که در 3 ژوئن (13 خرداد) اپل علامت تجاری iWatch را به ثبت رسانده است.

 

پیش از این بلومبرگ اخباری را منتشر کرده بود مبنی بر اینکه 100 نفر مشغول کار کردن بر روی این دیوایس اپلی هستند. حال باید ببینیم که این موشوع چه زمانی صحت پیدا خواهد کرد و اپل چه زمانی با معرفی یک ساعت هوشمند متفاوت همه را غافلگیر خواهد کرد.

 

شما می‌توانید ویدئویی مفهومی از این ساعت را نیز ببینید.

 


 

 

منبع: Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۲
عجب فیلمی بود !!!

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۱
چرا نظر من تایید نمیشه این بار 4که این نظر رو میفرستم!! دوستانِ عزیز اپل از سال 2000 و با پیشنهاد ویلسون مدیرعامل سابق نایک داره روی این ساعت کار میکنه و نمونه اولیه رو هم سال 2002 و 2004 بیرون داد! نمیشه منکر یکه تازی اپل در بحث تکنولوژی و نواوری شد! همونطور که نمیشه منکر پیشرفت قابل توجه سامسونگ و ال جی تو بحث صفحه نمایشگر شد و همونطور که نمیشه منکر یکه تازی سونی در تولید دوربین های قوی و مگاپیکسلی شد انقدر شور حسینی نگیرتتون

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۱
شهرت اپل فقط بخاطر اون سیب کرم خوردشه وگرنه دوزار تکنولوژی نداره از سامسونگ ریقو هم ضایعتره

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۱
باز کپی اینبار به جای سامسونگ کپی نزن نوبت اپل شده فقط مهندسان اپل نشستن طراحی بند ساعت عوض کردن بقیش کپی از سونیه just gs40msony

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۰
بی شوخی ولی سونی عجب کاری داره می کنه که اپل بیاد از روی طرح های اولیه کپی برداری کنه بزودی سونی جا نگاه بسیار بزرگی زا کسب خواهد کرد.