خانهاخبار
مشخصات یک تبلت و یک گوشی سامسونگ به بیرون درز کرد

مشخصات یک تبلت و یک گوشی سامسونگ به بیرون درز کرد

مشخصات تبلت گلکسی تب ۳ با صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی و گلکسی ایس ۳ را ببینید.
۱۳۹۲/۳/۸

شایعاتی از گلکسی تب ۳ با صفحه نمایش ۱۰ اینچی که نام Santos 10 را دارد و نسخه سوم گلکسی ایس به تازگی منتشر شده است. این اخبار را Hi-Tech Mail منتشر کرده است.

 

image

 

به گزارش این گزارش جدید ادعا می‌کند که گلکسی تب ۳ ۱۰.۱ یک صفحه نمایش ۱۰.۱اینچی از نوع TFT-LCD دارد که این صفحه نمایش کیفیت 1280 در ۸۰۰ پیکسل را دارد. پردازنده این تبلت دو هسته‌ای خواهد بود که سرعتی برابر 1.6 گیگاهرتز را دارد و در کنار آن نیز یک رم ۱ گیگابایتی قرار گرفته است. دوربین اصلی آن ۳ مگاپیکسل و دوربین دوم آن ۱.۳ مگاپیکسل است و در ظرفیت‌های ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی ارائه خواهد شد.

 

اندازه این تبلت 234.0 در 176.1 در 7.95 میلی‌متر است و وزن آن 510 گرم است. ماه ارائه ژوئن است و اندروید نصب شده بر روی آن نسخه 4.1 و یا 4.2 آب‌نبات ژله‌ای خواهد بود.

 

اما در این گزارش در مورد گلکسی ایس ۳ نیز شایعاتی منتشر شده استُ این گزارش می‌گوید که صفحه نمایش این گوشی ۴ اینچ است که از نوع TFT-LCD است و کیفیت 800 در 480  را دارد. این گوشی پردازنده دو هسته‌ای با سرعت ۱ گیگاهرتز را خواهد داشت. رم آن ۱ گیگابایت است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی قرار دارد. حافظه داخلی آن ۴ گیگابایت است و باتری آن نیز 1500 میلی آمپر است.

 

گفته می‌شود که اندازه آن ۱۲۱.۲ در ۶۲و۷ در ۹.۸ میلی‌متر خواهد بود.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۰
این مسخره بازی که 24ساعت پلاستیک کهنه تولید میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۰
من همیشه میگفتم اپل اما سامسونگ 2 ساله کولاک کرده واقعا خیلی خوبه با صفحه نمایشای عالی خودش ...

مهمان

۱۳۹۲/۳/۹
سامسونگ گلکسی اس رو زد گفتم دیگه اس تموم شد اس تو زد گفتم تموم شد اس تیری زد گفتم دیگه عمررا اس بزنه اس فور زد فکر کنم نسل اس تموم نشه...

مهمان

۱۳۹۲/۳/۹
من خودم طرفدار سامسونگ و مشتریه پروپاقرص محصولاتشم ، ولی قبول کنید با اینکه تبلت های سامسونگ از نظر کارایی عالی هستن ، نمیدونم چرا هنوز صفحه نماشگر خیلی خوب رو واسه ی تبلت هاش استفاده نمی کنه ؟؟؟ 1280 در 800 برای 10 اینچ خیلی کیفیت معمولی ای هستش .

مهمان

۱۳۹۲/۳/۸
من نمی فهمم چرا سامسونگ در زمینه ی تبلت همیشه یه قدم عقبه ...خوب بعد این همه مدت باز 1280 در 800 ؟؟؟؟ بابا 6 ماه پیش بود اپل رتینا رو زد .واقعا نمی دونم سامسونگ با وجود اینکه تو گوشی اپلو گرفته تبلتاش چنگی به دل نمی زنه....