خانهاخبار
سامسونگ 30 خرداد در لندن محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد

سامسونگ 30 خرداد در لندن محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد

این مراسم در 30 خرداد برگزار خواهد شد.
۱۳۹۲/۳/۷

سامسونگ دیروز در یکی از صفحات اجتماعی خود یک عکس تبلیغاتی را منتشر کرده است. این عکس تبلیغاتی نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد در روز 20 ژوئن در لندن مراسمی را برگزار گند و محصولات جدید خود را معرفی کند، سامسونگ نام این مراسم را Samsung Premier 2013 گذاشته است.

 

به گزارش در این عکس اعلام شده که گلکسی و اتیو معرفی خواهند شد. به علت به کار بردن نام گلکسی در اینجا امکان معرفی یک گوشی و یا یک تبلت اندرویدی وجود دارد و به علت به کار بردن نام اتیو به طور قطع شاهد معرفی یک محصول مجهز به ویندوز 8 نیز خواهیم بود که این محصول می‌تواند یک تلفن، تبلت و یا یک لپ تاب باشد.

 

image

 

عکسی که در قسمت بالای سمت راست مشاهده می‌کنید به نظر می‌آید که قسمت پشتی یک لپ تاب است. عکسی که در سمت چپ و پایین قرار دارد نیز به نظر یک تبلت هیبریدی است که به یک کیبورد در زیر خود مجهز است و حالت اسلایدی خواهد داشت.

 

اما مرموزترین عکس عکسی است که در سمت راست و پایین مشاهده می‌کنید، این عکس می‌تواند نشان دهنده اطراف لنز دوربین یک گوشی و یا یک تبلت باشد. همچنین این لنز می‌تواند مربوط به گلکسی اس 4 زوم باشد که پیش از این شایعاتی در مورد آن مطرح شده بود و گفته می‌شود دوربین آن زوم اپتیکال 10X را دارد.

 

بنابراین به نظر می‌آید که سامسونگ خود را آماده کرده تا محصولات جدیدی مانند S4 Zoom، S4 Mini، یک تبلت مجهز به ویندوز 8 و یک لپ تاب را معرفی کند.

 

تا آن‌ روز صبر می‌کنیم تا ببینیم سامسونگ چه خواهد کرد، با همراه باشید تا از آخرین اخبار این معرفی با خبر شوید.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۸
با سلام یه خواهشی از همه دوستان دارم ، اونم اینه که طرفدار هر برندی که هستید به برند ها دیگه و طرفدارانشون توهین نکنید . من خودم طرفدار برند خاصی نیستم . هر برندی یه سری ویژگی مثبت داره و یه سری ویژگی منفی . پس لطفا این قدر به ویژگی های مثبت برند مورد علاقتون ننازید و به خاطر ویژگی های منفی برند های دیگه به اون ها و طرفدارانشون توهین نکنید . به امید روزی که هرکسی با منطق از علایقش دفاع کنه نه با توهین به دیگران و علایقشون

مهمان

۱۳۹۲/۳/۸
شماها حرص نخورید/سامسونگ برترین و بهترین برند جهان هست.فقط سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۳/۸
شاید هم عکس نوت 3 باشد. چون هم بزرگه ، هم شبیه تبلت ، هم شبیه موبایل.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۸
تو یه سامپلاستیک چی‌ هستی‌ که تازه بخواد محصول جدیدتم دیده بشه.نانو پلاستیک.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۸
باسلام خدمت همه عزيزان بچه هابه همديگرتوهين نكنيد شكرخدا همه شماسوادبالايي دارين درضمن تكنولژي. روزبه روزبالا ميره ماهم مجبورييم بااون بريم هربرندي كه باشه