خانهاخبار
ال جی در این هفته صفحه نمایش 5 اینچی نشکن و منعطف خود را معرفی خواهد کرد

ال جی در این هفته صفحه نمایش 5 اینچی نشکن و منعطف خود را معرفی خواهد کرد

ال جی نیز می‌خواهد توان خود را به رخ بقیه بکشد.
۱۳۹۲/۲/۳۰

در مجموعه‌ای  که به صورت سالانه برای نمایش صفحه نمایش‌ها برگزار می‌شود، ال جی قصد دارد که یک صفحه نمایش 5 اینچی نشکن و منطعف از نوع OLED پلاستیکی را برای موبایل‌ها معرفی کند.

 

به گزارش همانطور که می‌دانید استفاده از صفحه نمایش‌های نشکن که باعث می‌شود کاربر به راحتی هر چه تمام تر گوشی خود را هر جا حمل کند و از افتادن آن نترسد بسیار مهم شده است.

 

اندازه لبه‌های این صفحه نمایش تنها 1 میلیمتر است که به کمپانی‌ها اجازه می‌دهد گوشی‌هایی با وزن بسیار کم را تولید کنند.

 

image

 

 

این نمایشگاه در ونکوور از یکشنبه شروع شده است و تا سه شنبه ادامه خواهد داشت، در کنار نمایش این صفحه نمایش 5 اینجی منعطف ال جی قرار است یک صفحه نمایش 55 اینچی OLED برای تلویزیون، یک پنل 23.8 اینچی Ultra HD برای مانیتورها و یک صفحه نمایش 14 اینچی QHD برای لپ تاب ها را معرفی کند.

 

ال جی از تکنولوژی که سامسونگ برای ساخت صفحه نمایش‌های منعطف خود استفاده کرده استفاده نمی‌کند. به تازگی نیزشایعه شده بود به این علت سامسونگ نتوانسته این محصول را به صورت انبوه تولید کند در صفحه نمایش نوت 3 از این نوع صفحه نمایش استفاده نخواهد کرد.

 

منبع: engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۴
lg ashghaltarin marke jahane

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱
LGهمیشه بهترین صفحه نمایش را داشته

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳۰
یعنی سوراخم نمیشه؟ ممکنه بیفته یه جای تیز؟

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳۰
ماشالله ال جی پوزه سامسونگ پلاستیکی رو زده

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳۰
اون وقت میگن سامسونگ مطقلبه ...چرا نمیان بگن الجی طرحش از روسامسونگ میزنه همه برید اینو از بخش دانلود ویدیو همین سایت دانلود کنید ببینید کی از رو کی میزنه صفحه نمایش انعطاف پذیر سامسونگ-جی اس ام 7380 کیلو بایت