خانهاخبار
تست دوام آیفون 5 و آیفون 4S در طول زمان

تست دوام آیفون 5 و آیفون 4S در طول زمان

کدام گوشی کیفیت خود را در مدت زمان طولانی بهتر حفظ خواهد کرد؟
۱۳۹۲/۲/۱۹

همانطور که می‌دانید اپل زمانی که آیفون 5 را معرفی کرد با اعتراض‌های زیادی مواجه شد، زیرا این گوشی خلاقیتی که همگان از اپل انتظار داشتند را در خود جای نداده بود. اعتراض‌ها زمانی به اوج خود رسید که گوشی ارائه شد و کاربران شروع به اعتراض در مورد جنس نامرغوب بدنه کردند، و این بی کیفیتی در بدنه آیفون 5 تا جایی پیش رفت که حتی بعضی از آیفون 5 های مشکی رنگ در همان لحظه که از جعبه خود بیرون می‌آمدند دارای خط وخش بودند.

 

اکنون وبسایت GSMArena کار جالبی انجام داده است، آن‌ها یک آیفون 4S و یک آیفون 5 را از نظر ظاهری با هم مقایسه کرده‌اند، از عمر آیفون 5 در حدود 7 ماه نیم و از عمر آیفون 4S، در حدود 1 سال 7 ماه می‌گذرد.

 

هر دو گوشی در طول این مدت هر روز استفاده می‌شدند و هیچ کدام در این دوره زمانی در کاور و یا کیفی که بتواند نقش محافظ را داشته باشد قرار نداشتند. طرز استفاده از هر دو گوشی به صورت کاملا معمولی بوده است درست همانطور که ما و شما از گوشی خود در طول روز استفاده می‌کنیم یعنی آن را در جیب خود می‌گذاریم، بر روی میز قرار می‌دهیم و ...

 

رنگ هر دو گوشی نیز مشکی است و احتمال دارد که برای آیفون 5 سفید رنگ موضوع کمی متفاوت باشد، درست است که این یک تست علمی و طبقه بندی شده نیست، اما حتما شما هم به این موضوع اذعان دارید که معایب و مزایای هر گوشی در طول زمان معلوم خواهد شد و زمان بهترین آزمایشگر برای نشان دادن دوام و کارآیی یک گوشی است.

شما عکس‌هایی از هر دو گوشی را در کنار هم می‌توانید در ادامه ببینید، کاملا مشخص است که کدام گوشی توانسته دوام و ماندگاری بهتری داشته باشد، نظر شما چیست؟

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (84 نظر)

مهران

۱۳۹۴/۷/۱۲
دوستان بحث دعوای ایفون و سامسونگ نیست.ایفون سیستم عاملش کلا با بقیه فرق داره.برای این سیستم عامل هنوز ویروس طراحی نشده.ایفون هنوز مدل ٣جی اس قابل استفاده است.استایل ایفون مردم پسند تره.و این گوشی مثل بلک بری هویت و شناسنامه داره.سامسونگ اچ تی سی و غیره کلا هنگ کردن دارن ولیایفون خیلی به ندرت اونم لگ میزنه.
مرسی

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱
سلام به همگی من میخوام از این گوشی بخرم خوبه؟ قیمتش چقدره؟ آیا واسه اپله؟ و...

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۵
هر چی باشه اسمش اپل 1 دونش میرزه به666666666666666 گلگسی s4

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
akhe gushi i5 ke taze chandmahe umade teste davamesh yani chi? khodetuno maskhare kardin?man daram az i4am ke felan behtare,dige mikhain ye brando kharab konin har arajifi nanvisin...

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
بهترین گوشی جهان ایفون 5 است ..