خانهاخبار
صفحه نمایش گلکسی اس 4 در زیر میکروسکوپ

صفحه نمایش گلکسی اس 4 در زیر میکروسکوپ

چیدمان جدید این صفحه نمایش در زیر میکروسکوپ قابل مشاهده است.
۱۳۹۲/۲/۱۰

گلکسی اس 4 یکی از با کیفیت‌ترین صفحه نمایش‌ها را بین تمام گوشی‌های کنونی بازار دارد، اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در این صفحه نمایش ساب پیکسل‌ها به چه صورتی قرار گرفته‌اند.

 

به گزارش displaymate این کار را برای ما انجام داده است و در زیر میکروسکوپ صفحه نمایش این گوشی را بررسی کرده است. همانطور که می‌دانید این صفحه نمایش از نوع سوپرآمولد است و از صفحه نمایش سوپرآمولد پلاس در اینجا خبری نیست، بنابراین از تکنولوژی چیدمان PenTile که نسبت به RGB تعداد پیکسل‌های کمتری دارد استفاده شده است.

 

در بررسی میکروسکوپی displaymate شکل زیر به دست آمده که چیدمان diamond pixels نامیده می‌شود. چیزی که در اینجا جالب است این است که در این چیدمان پنتایلی ساب پیکسل‌ها اندازه‌های مختلفی دارند و طرز قرارگیری آن‌ها به صورت موازی نیست، رنگ آبی در این چیدمان از بقیه بزرگتر است و رنگ سبز کوچکترین اندازه را دارد. به گفته displaymate این چیدمان باعث می‌شود بتوان به بالاترین تراکم پیکسلی در این مورد دست یافت.

 

image

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲
خوشحال صفحه آیفون 5 رو ال جی براش ساخته . اپل هیچی تولید نمیکنه فقط طراحی میکنه...

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳۰
تو كه از سامسونگ بدت مي آد چرا مياي خبرش رو بخوني عقده اي!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۳
زنده باد اپل... ببینید چیه که صفحه نمایش آیفون 5 که هم نسل اس3 هست،با صفحه نمایش اس4 مقایسه میشه و البته رتبه بهتری میاره... بسوزند سامسونگیای ...

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
just samsung

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
gsm vaghean az naghdayi k mikoni moshakhase k aslan tarafdare samsung nisti .....???????vali samsung karesh khube dar moghabel raghibayi dare k ghulan bezarid iphone 6 biad neshun b hamin neshuni k samsung fatehash khundast radebandie gushia iphone htc samsung sony lg