خانهاخبار
تمامی شایعات در مورد دو پرچمدار جدید سونی

تمامی شایعات در مورد دو پرچمدار جدید سونی

گفته می‌شود سونی در نیمه دوم امسال دو پرچمدار جدید معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۲/۲/۹

شایعات جدید حاکی از این است که سونی مشغول کار بر روی پپرچمداران جدیدی است که قرار است در نیمه دوم سال ارائه شوند.

 

به گزارش نام این دو پرچمدار Honami و Togari است،در حال حاضر اطلاعات این دو گوشی از یک منبع چینی منتشر شده است.

 

بر طبق این شایعات سونی Togari اولین فبلت سونی خواهد بود که به صفحه نمایش 6.44 اینچی با کیفیت فول اچ دی و تراکم پیکسلی 342 پیکسل در اینچ مجهز است، طراحی این فبلت قرار است شبیه به Xperia Z باشد. همچنین احتمال دارد که این گوشی با ضخامت بسیار کم و در رنگ سفید ارائه شود. گفته می‌شود این فبلت در اوایل جولای (اواسط تیر ماه) ارائه شود.

 

image

 

اما سونی Honami قرار است جایگزین Xperia Z  و Xperia ZL شود، این گوشی گفته می‌شود صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی و دوربین 16 یا 20 مگاپیکسلی سایبرشات با لنز کارل زایس داشته باشد، شایعات می گویند صفحه نمایش این گوشی از نوع  IPS White Magic است و از پردازنده اسنپدراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتزی در آن استفاده خواهد شد. رم گوشی 2 گیگابایت  و باتری ظرفیت احتمالی 2700 و یا 3000 میلی آمپر را خواهد داشت. زمان ارائه این گوشی ماه اوت و یا سپتامبر خواهد بود.

 

همچنین گفته می‌شود هر دو گوشی دارای ویزگی ضد آب و ضد گرد و غبار هستند.

 

منبع: GSMArena

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (55 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۹
دوسنان سونی داره یواش یواش جای سامسونگ رو میگیره خیلی خوش حالم که مثل زمانی که با اریکسون کار میکرد داره برند اول میشه

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۸
عزیزم مشکله زاویه دید با تکنولوژی IPS حل میشه چرا؟ IPS اکنون چیزیه که الجی داره تویه مانیتورهای SUPER LED استفاده میکنه که نهایت کیفیت ممکن و زاویه دید رو در تمام دنیا دارند میتونی تویه گوگل بسرچی.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۰
عجب چیز شاخی میشه!!! ولی اگه سونی به جای این همه تلاش برای 20 مگاپیکسل شدن و اینا میرفت مثل سامسونگ اس4 خواصیت های ویژه و هوشمند روی گوشی رو بیشتر می کرد بهتر بود ولی بازم دمش گرم رو سفیدمون کرد

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۳
honami بهترین سوپر فون بازار خواهد بود. امیدوارم زیر 2 تومن باشه با پایین اومدن قیمت ارز.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۳
to in ke sony gushie khubie hich shaki nist hamchenin apple hamchenin htc.vali dustan reghabate 4 sherkate asli yani samsung va htc va apple va sony bi payane chon be mahze inke ye sherkat ye gushie kal mide birun on yekia az on behtaresho tolid mknn