خانهاخبار
آخرین مشخصات و آخرین عکس گلکسی نوت 3 (Galaxy Note III)

آخرین مشخصات و آخرین عکس گلکسی نوت 3 (Galaxy Note III)

شایعه شده گوشی صفحه نمایش 5.99 اینچی خواهد داشت.
۱۳۹۲/۲/۹

بعد از این از این دست شایعات که در مود نسل بعدی گلکسی نوت خواهد بود زیاد خواهید شنید، امروز نیز عکس و شایعاتی از نسل سوم گلکسی نوت متشر شده است که در ادامه آن‌ها را می‌بینید.

 

به گزارش آخرین شایعات می گویند که گلکسی نوت 3 به یک رم 3 گیگابایتی مجهز خواهد بود، گفته می‌شود که این گوشی صفحه نمایش 5.99 اینچی با کیفیت FullHD خواهد داشت، پردازنده آن 8 هسته‌ای و از نوع Exynos 5410 است که 4 هسته آن A15 با سرعت 2 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر A7 و با سرعت 1.7 گیگاهرتز است.

 

حافظه داخلی گوشی 32 گیگابایت است و امکان پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز وجود دارد، نسخه‌ای از اندروید که قرار است به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب باشد نسخه 4.2.2 خواهد بود.

 

اما یک وبسایت چینی یک عکسی منتشر کرده است که گلکسی نوت 2 را در کنار یک گوشی دیگر نشان می‌دهد و این وبسایت ادعا کرده که این گوشی ناشناس همان گلکسی نوت 3 خواهد بود.

 

image

 

اگر این عکس همان گلکسی نوت 3 باشد و مشخصاتی که گفتیم نیز صحت داشته باشد، شما حاضر هستید به جای Galaxy S4، HTC One و Xperia Z این گوشی را بخرید؟

 

منبع: sammobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (87 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۲
خیلی باحاله...میخرمش!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲
اینکه نوت 3 نیست؟!؟

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۳
واقعا note3 قشنگ

مهمان

۱۳۹۲/۶/۹
منم 2 ساله پولامو جمع کردم تا تونستم به توکل به خدا و حمایت دوستان اقدام به خرید یک گوشی گالکسی 1100 بشوم و از خودم ممنونم که تلاش زیادیم به ثمر رسید و انشالله تصمیم دارم که با یک برنامه ریزی دقیق برای نتیجه ام یک کالکسی نوت 1 بخرم اگر خدا بخواد گالکسی نوت به رویاهایم می پیوندد...

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۵
عاشقشم هرچی قیمتش باشه میخرمش باریکلا سامسونگ دمت گرم