خانهاخبار
نسخه بعدی اندروید با تاخیر 2 الی 4 ماهه ارائه خواهد شد

نسخه بعدی اندروید با تاخیر 2 الی 4 ماهه ارائه خواهد شد

گوگل به احتمال قوی این نسخه از اندروید را اب تاخیر ارائه خواهد کرد.
۱۳۹۲/۲/۳

مراسم گوگل قرار است 25 اردیبهشت الی 27 اردیبهشت برگزار شود و گمانه زنی‌ها بر سر معرفی گجت‌های جدید و نسخه جدید سیستم عامل این شرکت در این مراسم بسیار زیاد است.

 

به گزارش بر طبق گزارش یک منبع مورد اعتماد از داخل گوگل، نسخه بعدی اندروید یعنی Key Lime Pie با تاخیر 2 الی 4 ماهه ارائه خواهد شد و به احتمال قوی به مراسم I/O نخواهد رسید.

 

این گزارش که از GadgetTronica آمده است اعلام می‌کند تاخیر در این ارائه به این دلیل نیست که توسعه سیستم عامل Key Lime Pie به مشکل برخورده است، بلکه به این علت گوگل این تاخیر را در ارائه بوجود آورده تا تمام کمپانی‌هایی که از اندروید استفاده می‌کنند تا آنجا که ممکن است گوشی‌های خود را با سیستم عامل 4.2.2 آبنبات ژله‌ای ارائه دهند.

 

image

 

دلیل دیگری که گوگل می خواهد این نسخه را با تاخیر معرفی کند می تواند مربوط به گوشی X Phone گوگل باشد که در شایعات پیش از این شنیده بودیم که گوگل می‌خواهد توسط موتورولا گوشی فول اچ دی 5 اینچی جدیدی را ارائه دهد.

 

بازهم این موضوع را از یاد نبرید که تمام این‌ها تا اعلام رسمی از طرف گوگل در حد شایعه هستند و همه چیز زمانی مشخص خواهد شد که یا مراسم برگزار شود یا گوگل نظری رسمی ارائه کند.

 

منبع: GadgetTronica

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۴
عزیز فکر میکنم x عدد نباشه شما چی فکر میکنید

مهمان

۱۳۹۲/۲/۴
در هر صورت به مرورگر اوپرا نیازمندید.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۴
این علاقه به عدد X از کجا اومده؟...