خانهاخبار
اطلاعات یک تحلیلگر روسی که از نزدیک با گلکسی اس 4 کار کرده است

اطلاعات یک تحلیلگر روسی که از نزدیک با گلکسی اس 4 کار کرده است

این تحلیلگر روسی ادعا می‌کند جنس بدنه گلکسی اس 4 پلاستیک است.
۱۳۹۱/۱۲/۱۴

تا 10 روز آینده مطمئن باشید بیشتر اخبار مربوط به گلکسی اس 4 خواهد بود اخباری مبنی بر شایعات و واقعیت‌ها در مورد این گوشی پر سر و صدا.

 

به گزارش یک تحلیلگر روسی به نام Eldar Murtazin ادعا می‌کند که گوشی گلکسی اس 4 را از نزدیک روئیت کرده و ابراز کرده که بدنه گلکسی اس 4 مانند نسل‌های قبلی از پلاستیک ساخته شده است.

 

همچنین این تحلیلگر گفته که در گلکسی اس 4 بهبودها و ترفندهای جدیدی قرار گرفته که خریداران را قانع می‌کند این گوشی را بخرند و باعث شود که این گوشی به پر فروشترین گوشی سامسونگ تبدیل شود.

 

 

image

 

این تحلیلگر اعلام کرده که تعدادی از خبرگزاری‌های انتخابی سامسونگ در نمایشگاه MWC 2013 در پشت درهای بسته این گوشی را دیده‌اند.

 

در آخر این تحلیلگر اعلام کرده که گلکسی اس 4 در حال تولید انبوه است و بعد از معرفی در 24 اسفند در نیویورک آماده ارائه جهانی است.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (75 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۳
حاضرم با 1100 نوکیا عوضش کنم. ! ! !

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۰
hala chera hame enghadr hers mikhorin?? harkodum chize behtari bezanane, 4sal pish hame migoftan nokia, bad nobate appel shod, halaam samsung, sakh nagirin baba;)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۶
age jensesh az gacham bashe vaghan mohkamo ziban che berese pelastik agha ma s2 va s3 darim bekhoda eeenghadr ke khordan zamino hichishon nashode age ahanam bod bayad kharb mishodan ke nashodan

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۶
مگه میخوام ماشین بخرم که پلاستیک نباشه.پلاستیک بهتره برای گوشی.اصل صفحه نمایشش هست که سامسونگ همیشه بهترین صفحه نمایش هارو همیشه زده.کلا بهترین ها همیشه برای سامسونگ هست.سامسونگ ترکونده جدا.ببین چه غولی رو داره میده تو بازار.عالی هست سامسونگ.همیشه بهترین هارو سامسونگ میده.پلاستیک اتفاقا بهتره و امیدوارم پلاستیک باشه.وای خدای من ببین چقدر این گوشی شاخ هست که براش فروش 100میلیونی پیشبینی شده.یعنی میشه یکی ازینارو داشته باشم؟؟پلاستیک باشه که باشه.اصلا برام مهم نیس.اصلا بهتر پلاستیک باشه.هم سبک تره هم بهت

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۶
چقدر بدنش جذاب هست..چقدر طراحیش خیره کنندس..سامسونگ کاری کرده که برندای دیگه حتی نتونن به نزدیک شدن به سامسونگ فکر کنند