خانهاخبار
بنچ مارک Antutu برای گلکسی اس 4 توسط جی اس ام

بنچ مارک Antutu برای گلکسی اس 4 توسط جی اس ام

۱۳۹۱/۱۲/۱۴

چند روز پیش در یک بررسی تخصصی برای Xperia Z انجام دادیم و از این گوشی توسط Antutu  بنچ مارک تهیه کردیم، همانطور که شما نیز متوجه شدید با کمال تعجب مشاهده کردیم که در این بنچ مارک گوشی گلکسی اس 4 نیز وجود دارد.

 

image

 

بعد از بررسی‌های که انجام دادیم متوجه شدیم که کاملا همه چیز درست است و این بنچ مارک متعلق به پرچمدار جدید سامسونگ است، همانطور که مشاهده می‌کنید گلکسی اس 4 با اختلاف زیادی در این بنچ مارک از سوپرفون سونی یعنی Xperia Z در رتبه اول قرار گرفته است.

 

چیزهایی که از این بنچ مارک مشخص می‌شود این است که پردازنده گوشی 1.8 گیگاهرتزی خواهد بود، صفحه نمایش گوشی به طور قطع به یقین فول اچ دی است، اندروید از پیش نصب شده بر روی این گوشی 4.2 است، صفحه نمایش آن 4.99 اینچ و در نهایت رم آن نیز 2 گیگابایت است.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

به نظر می‌آید که سامسونگ با تجهیزات کاملی قهرمان خود را به دنیای موبایل‌ها بفرستد و همانطور که می‌بینید در قدم اول این قهرمان موفق به شکست گوشی Xperia Z بر روی کاغذ شده است، اما برای اینکه با اطمینان از پیروزی آن صحبت کنیم باید این گوشی را آزمایش و سپس نظر خود را اعلام کنیم.

 

نظر شما چیست، سامسونگ یک گوشی به میدان می‌فرستد که هیچ گوشی دیگری نتواند بر آن پیروز شود یا نه باید منتظر آیفون 5S یا آیفون 6 و شاید قهرمان جدید سونی باشیم؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (137 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۸
قابل توجه همه ی طرفدارن سامسونگ.دو رتبه ی اول بترین گوشی های جهان در خدمت سونی است. 1-xperia z2 2-xperia z1 . . . . . .

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۰
سلام اچ تی سی با یک تک هسته ای از اس ۵ هم بهتره .گلکسی مفتش گرونه

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۳
اگه از كارت گرافيكpower vr،سه هسته انداخته باشه رو اس4 ميشه 11هسته اي.ديگه چي ميشه.راستي صفحه نمايشش amoledهست.دم سامسونگ گرم.راستی طرفدارای افراطی سونی برن با همون اکسپریا زد که گند زد از بس مشکل داره حال کنند.فقط سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۲
به نظر من الان بهترین گوشی ها مال سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
همون طور که میبینید ئر قسمت cpu نوشته 4+4 سامسونگ هم گفته بود که cpu این گوشی 4 هسته ی اصلی و 4 هسته ی مجازی داره که در مواقع نیاز ازش استفاده میشه پس بنابراین cpu این گوشی اولین 8 هسته ای هست و قوترین گوشی شناخته میشه همونطور که s3 هنوز هم یکی از بهترین ها است زنده باد سامسونگ