خانهاخبار
گلکسی اس 4 حتما در تاریخ 24 اسفند معرفی خواهد شد

گلکسی اس 4 حتما در تاریخ 24 اسفند معرفی خواهد شد

منابع معتبر گفته‌اند که سامسونگ در مراسمی در تاریخ 24 اسفند در آمریکا گلکسی اس 4 خود را معرفی خواهدکرد.
۱۳۹۱/۱۲/۱

به پر هیاهو ترین روزهای موبایلی سال نزدیک می‌شویم امروز HTC پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد، هفته آینده نمایشگاه بارسلون شروع خواهد شد و اکنون نوبت به سامسونگ رسیده است.

 

به گزارش وبسایت theverge با تکیه بر یکی از منابع بسیار معتبرخود که از نقشه‌های سامسونگ اطلاع دارد، تایید کرده است که 14 مارس (24 اسفند) قطعا سامسونگ گوشی گلکسی اس 4 خود را در یک مراسمی در آمریکا معرفی خواهد کرد.

 

علاوه بر این، وبسایت SamMobile نیز که یکی از منابع معتبر برای شایعات سامسونگ به حساب می‌آید این مطلب را پیش از این تایید کرده بود.

 

image

 

بنابراین تقریبا به طور قطع به یقین مطمئن هستیم که سامسونگ در این روز گوشی گلکسی اس 4 خود را معرفی خواهد کرد.

 

اما چشم تمام دنیا به این گوشی است که ببینند سامسونگ مانند گلکسی اس 3 که نوآوری‌های جالبی مانند Smart Stay، Direct Call را با این گوشی معرفی کرد با گلکسی اس 4 قصد معرفی چه ویژگی‌های جدیدی را دارد؟ همچنین گفته می‌شود که در رابطه با طراحی این گوشی سامسونگ بسیار سختگیری کرده تا هیچ جزئیاتی از طراحی این گوشی به بیرون درز نکند.

 

حال باید ببینیم این قهرمانی که سامسونگ می‌خواهد به میدان رقابت بفرستد چه سلاح‌هایی در اختیار دارد تا با قهرمانان اچ تی سی، ال جی، سونی و اپل رقابت کند.

 

منبع: theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (74 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۶
من خودم از گوشی ویو 3 سامسونگ استفاده میکنم و خیلی هم راضی هستم. فقط از تظر نرم افزار بعضی از نرم افزار ها رو ساپورت نمی کنه چون بادا هست. اما من خودم بین گلکسی اس 4 و ایفون 5 حتما بدون فکر اس 4 رو انتخاب میکنم. تعصبی فکر نمی کنم اما خوب بیشتر امکانات اپل در ایران کار نمی کنه.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۶
هیچوقت نمیشه به سامسونگ اعتماد کرد.مخصوصا توی جنس بدنه و استحکامش.عدم تطابق نرم افزارو سخت افزارو پردازنده و اینا که جای خودش داره.هرگز یه پیکان رو با لامبورگینی مقایسه نمیکنن،چون کلاسشون با هم فرق میکنه.واسه اپل که پول میدی مطمئنی که پولتو دور نریختی،اما این حس برای تک تک محصولات سامسونگ هست.دوستام از سامسونگاشون راضین اما از خرابیاش و ضعفاش تا میخوای میگن.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۴
در حال حاضر بهترین گوشی دنیا رو ال جی زده optimus g pro همونطور که همه میدونیم ال جی جهش بزرگی داشته و امسال سال رقابت بین ال جی و سامسونگ خواهد بود..

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۳
هر کی می خواد این گوشی رو بخره مثبت بزنه .

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۳
najoor montazere padideye samsungam. taghatam dare tamoooooom misheeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! nayomade mikharam in padidaro :D