خانهاخبار
پوشش زنده خبری جی اس ام از مراسم HTC

پوشش زنده خبری جی اس ام از مراسم HTC

۱۳۹۱/۱۲/۱

همانطور که می‌دانید و پیش از این نیز اعلام کردیم  امروز مراسم HTC در نیویورک برگزار می‌شود در این مراسم HTC پرچمدار بعدی خود را معرفی خواهد کرد که در مورد آن در یک ماه اخیر شایعات بسیار زیادی منتشر شد.

 

اما امروز تمام این شایعات به پایان می‌رسد و خواهیم فهمید که این گوشی به چه شکل و شمایلی خواهد بود و چه امکانات سخت افزاری خواهد داشت.

 

این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهد داد بنابراین در ساعت 18:30 به وقت تهران با ما همراه باشید تا از تمام جزئیات این مراسم مطلع شوید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۸
ههه،، لعنت ب هرکی ک میگه اچ تی سی مسخره و بدر نخور هست،،اخه از اچ تی سی چی میدونید فنچا،، :-)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲
خنده دار نیس؟؟تموم شد.الکی؟؟همین بود این همه مردم رو مسخره خودش کرد؟؟باور کن دیگه به اچ تی سی حتی نگاه هم نمیکنم

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲
خوبه برند بزرگی چون سامسونگ هست که اچ تی سی بیاد هی ازش کپی کنه!!!اچ تی سی تو گوشی زدن مونده بیاد تبلت بزنه؟؟خنده داره!!اچ تی سی به جای این مسخره بازیا برو یکم وضع خرابه اون برندتو درست کن.ببین سامسونگ چقدر گوشی ها و تبلتای خوب و با کیفیتی میده دست مردم و روز به روز داره فروشش هم بیشتر میشه؟؟؟چون لیاقتشو داره.ولی اچ تی سی چی!!!!لیاقت ورشکسته شدن رو هم نداره!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲
منم این.گوشیوONE Xدارم.پشیمونم از خریدش.چرا به مردم دروغ تحویل میدید؟این گوشی یعنی وان ایکس صفحش زرد.نشون میده.حالا بدترم گوشی اینقدر داغ میکنه نمیشه ازش استفاده کرد.تا میام یکم با گوشی کار کنم گوشی داغ میکنه که اصلا حس خوبی به ادم دست نمیده.که خوده اچ تی سی هم تااید کرده مشکل داغی و زردی صفحه رو.تازه یه مشکل دیگه هم داره وای فای گوشی مشکل داره که تو سایت هم بیانیه اچ تی سی گذاشته شده که عذر خواهی کرده.اخه عذر خواهی به چه کاره من میاد؟گوشی درست بده دست مردم.اس3 رو ببنید چه گوشی شاخی هست.نه داغ میکنه نه صفحش زرد نشون میه نه مشکل وای فای داره هم کلی امکانات سخت افزاریو نرم افزاری داره که وان ایکس حتی یک ذره هم ازش نداره.وان ایکس تو هیچ موردی از اس3 بالاتر نیس...

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲
اچ تی سی هیچ راهی نداره یا باید نواوری بذاره تو گوشیش که نواوری نداره یا وضع خرابی گوشی هاشو درست کنه که اینقدر گوشی هاش داغ نکنه..اینقدر هنگ نکنه..اینقدر مشکل باطری و وای فای و باگ نداشته باشه.کلا اچ تی سی داره ذره ذره حذف میشه..البه گوشی جدید اچ تی سی معرفی شد و ابروی اچ تی سی با این گوشی اشغال رفت.نه نواوری نه چیزی.هیچی نداشت.فقط اس4 سامسونگ...