خانهاخبار
نسخه اولیه اوبونتو برای گلکسی نکسوس و نکسوس 4

نسخه اولیه اوبونتو برای گلکسی نکسوس و نکسوس 4

در 21 فوریه شاهد حضور سیستم عامل اوبنتو برای گوشی‌های گلکسی نکسوس و نکسوس 4 خواهیم بود.
۱۳۹۱/۱۱/۲۸

به طور حتم در مورد سیستم عامل اوبونتو که قرار است به زودی رقیبی برای اندروید باشد چیزهایی را به خاطر می‌آورید. همه منتظر هستند تا ببینند که این سیستم عامل چه عملکردی دارد و چه چیزهایی در چنته دارد.

 

به گزارش این انتظار در حال اتمام است زیرا شرکت Canonical  اعلام کرده است به زودی یعنی در 21 فوریه (3 اسفند) یک نمونه اولیه از این سستم عامل را با پشتیبانی از گلکسی نکسوس و نکسوس 4 ارائه خواهد کرد.

 

image

 

Canonical اشاره کرده است که این نمونه اولیه است و نمی‌تواند به عنوان یک سیستم عامل اصلی به کار برود و تنها مخصوص علاقه‌مندان و توسعه دهندگان است.

 

Canonical  اعلام کرده است برای کسانی که در نمایشگاه MWC در بارسلون حضور دارند در غرفه خود گوشی‌های علاقه مندان را مجهز به سیستم عامل اوبنتو خواهد کرد. همچنین از قبل Canonical  اعلام کرده بود که اوبنتو بر روی هر دستگاهی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند قابل نصب است بنابراین باید منتظر ارائه این سیستم عامل به زودی برای دستگاه‌های غیر نکسوس هم باشیم.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۳۰
اگه این سیستم عامل مثل ios سبک یاشه خیلی عالی دیگه نیاز به سخت افزار بالا نیست و همچینین مصرف باتری که اندریود خوره ی باتری هست

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۹
سال

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۹
اینو اصلا دست کم نگیرید

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۹
به نظر من هر سیستم عاملی طرفدارای خودشو داره سلیقه اییه یکی اندروید یکی آی او اس و... اینم مثل بقیه.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۸
یک سری دوستان اصلا نمیدونن ابونتو چی هست... سیستم عامل هایی مثل فدورا سعی کردن که لینوکس رو به کامپیوتر های خونگی بیارن.. اما سیستم عاملی شرکتی واقعا موفق بود اوبونتو بود ... افزونه های بسیار زیاد اوبونتو و همچنین ظاهر بسیار زیبا و همچنین ظاهر قابل تغییرش باعث موفقیتش شدن... اگه همین امکانات رو روی موبایل ها قرار بده واقعا چیزی جلودارش نیست توضیح اینکه این سیستم عامل به راحتی میتونه نرم افزار های اندروید، ویندوز (با یک افزونه) و به همین ترتیب بقیه سیستم عامل ها رو اجزا کنه .... برنامه هایی به مراتب بیشتر از ویندوز و اندروید و مدیریت بسیار عالی سخت افزار ها در مقابل دو تا سیستم عامل دیگه عملا اونا رو نابود میکنه... باید منتظر بود و دید آیا این سیستم عامل با نسخه پی سی فرق داره یا نه...