خانهاخبار
عکس پرچمدار بعدی HTC لو رفت

عکس پرچمدار بعدی HTC لو رفت

evleaks عکس پرچمدار HTC منتشر کرده است.
۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اگر با دنیای فناوری آشنا و شایعات آن آشنا باشید ممکن نیست نام evleaks را نشنیده باشید، evleaks یکی از آن منابعی است که تا کنون بر روی هر محصول ارائه نشده‌ای که دست گذاشته آن محصول به همان شکل و شمایل ارائه شده و همگان آن را به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای شایعاتی که در مورد محصولات ارائه نشده شرکت‌ها منتشر می‌شود می‌شناسند.

 

به گزارش امروز evleaks دست بر روی پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی ( HTC One ( M7 گذاشته است و عکسی را منتشر کرده که ادعا می‌کند متعلق به این گوشی است.

 

image

 

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید این گوشی تنها دو دکمه لمسی "بازگشت به عقب" و "خانه" را دارد و از آن سه دکمه مخصوص اندروید در اینجا خبری نیست. مورد دیگری که نظزها را جلب می‌کند دو اسپیکری هستند که در دو قسمت بالای و پایینی دستگاه قرار گرفته‌اند.

 

اچ تی سی دو مراسم یکی در 19 فوریه (1 اسفند) در لندن و دیگری را در همان روز در نیویورک برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود رئیس این شرکت در این مراسم این گوشی را معرفی کند.

 

منبع: Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (69 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
دوستان عزیز اندرویدی سعی کنید بجای اینکه به سر برند با همدیگه جر و بحث کنید همگی به فکر حفظ ارزش اندروید باشید و اگر طرفدار برند خاصی هستید وبرند دیگه ای گوشی جدیدی میده همه به طرفدار های اون برند تبریک بگیم تا هم شخصیت خودتون رو حفظ کرده باشیم و هم اندروید رو حمایت کرده باشیم.درود بر اندروید

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
بصورت خیلی اتفاقی!!!!!!!!!! شبیه Z10 بلکبریه ...... اچ تی سی فقط اسکی رفتن بلده و. کپی کردن..نواوری صفرررررر

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۷
واقعا زیباست s4 هم قشنگه ولی این جذاب تر

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۶
اخه ارزش داره واسه برندای خارجی انقدر به هم وطن هاتون توهین کنین ؟ من خودم طرفدار اچ تی سی ام ولی همشون برن گم شن چه اچ تی سی چه سامسونگ چه اپل . ول کنید هرکی یه سلیقه ای داره . هر برندی یه مزیتی داره و نمیشه گقت این بهتره یا اون .

htcbutterfly

۱۳۹۱/۱۱/۲۵
htc m7 در سال 2013-2014 تا آخر (اگه htc یکی بهتر از این نزنه) بهترین بدنه رو خواهد داشت هم چنین از نظر صفحه نمایشی هم باید به عرضتون برسونم که بهترین خواهد بود چیپست ورابط کاربری هم که خودتون میدونید حرف نداره (tegra 4و sense 5.0) پس در نهایت تو بنچ مارکم از رقیباش جلوتر خواهد بود پس بیخود از سامسونگ تعریف نکنید.ممنون