خانهاخبار
اپل و ساعت شیشه‌ای هوشمند با بدنه خمیده با نام iWatch

اپل و ساعت شیشه‌ای هوشمند با بدنه خمیده با نام iWatch

اپل به دنبای تولید ساعت‌هایی با سیستم عامل iOS و شیه خمیده است.
۱۳۹۱/۱۱/۲۳

همانطور که می‌دانید سامسونگ به دنبال ارائه گوشی‌هایی با صفحه نمایش انعطاف پذیر است که در نمایشگاه CES نیز نمونه‌های اولیه این گوشی را نیز به نمایش گذاشت.

 

به گزارش امروز نیویورک تایمز گزارش داده است که اپل در حال توسعه ساعت‌های مچی با سیستم عامل iOS و شیشه خمیده است اما در حال حاضر این نمونه در حال تولید اولیه است. متاسفانه منبع خبری این روزنامه جزئیاتی را در مورد زمان ارائه و نوع طراحی این محصول ارائه نکرده است.

 

این محصول که احتمالا iWatch نام دارد مانند آیپاد نانو در دور دست پیچیده خواهد شد همچنین در این محصول از سیری نیز کمک گرفته خواهد شد تا نیاز به تماس فیزیکی با گجت کمتر شود.

 

امروز ارائه این محصول از سوی اپل هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک تر شده است به خصوص اینکه در سال گذشته شرکت Corning  یک شیشه نازک و انعطاف پذیر را ارائه کرد.

 

image

 

But Bocko اشاره می‌کند که با توجه به فعالیت شرکتش در این زمینه اعلام کرده است که "این اختراع یک کار چالش برنگیز است زیرا بدن انسان در جهات مختلف و غیر قابل پیش بینی حرکت می‌کند بنابراین این یکی از سخت‌ترین چالش‌های مکانیکی به حساب می‌آید."

 

اگر اینچنین دستگاهی از سوی اپل ارائه شود یعنی اپل نه تنها به Pebble بلکه به گوگل نیز در زمینه گجت‌های پوشیدنی اعلان جنگ کرده است و باید منتظر یک رقابت جذاب در این زمینه بین این شرکت‌های بزرگ باشیم.

 

منبع: theverge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (95 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
همون سامی جون تا رفت صفحه نمایش خمیده زد اپل کلاه بردار دزد هم رفت ازش کپی کرد و داره میزنه.اپل اگه سامسونگ نبود تو چیکار میکردی؟؟همون عرضه نداشتی حتی ایفون4 رو بزنی.80درصد ایفون4 رو سامسونگ برات افتخار داد زد!!!!!!!!!!!!!!!به امید نابودی برندای دزد مثل اپل

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۶
ای بزرگوار که میگی چقدر طرفدارای اپل بی ادبا اول این که جم نبند دوم این که برو مقایسه کیفیت صفحه ها رو تو همین سایت بخون و سوم این که برو یه آیفون 5 بخر ببین گوشی چیه اون وقت خودتم میای به اندروید فحش میدی.قصد جسارت ندارم حلالم کنید

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۵
محصولو ول کن نظراتو بخونو بخند برا منه بیکار و بی پول سرگرمی باحالیه

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۵
چقدر طرفدارای اپل بی ادب هستن.شرم اوره..برند سهامش افت کرده که 100میلیارد دلار تاحالا ضرر کردی بعد میای به مردم فحش میدی؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۵
اپل نشان داد که یک دزد حرفه ای هست