خانهاخبار
سامتل مراسم قرعه کشی خود را امروز برگزار کرد؛سوالات جی اس ام را نیز در این خبر ببینید

سامتل مراسم قرعه کشی خود را امروز برگزار کرد؛سوالات جی اس ام را نیز در این خبر ببینید

سوال و جواب‌هایی با مسئولان سامسونگ و سامتل به علاوه خلاصه‌ای از مراسم قرعه کشی سامتل
۱۳۹۱/۱۱/۱۷

پارس سامتل یکی از شرکت‌های همکار سامسونگ در ایران است که گوشی‌های کمپانی سامسونگ را در ایران گارانتی می‌کند، سامتل اعلام کرده بود به خریدارانی که گوشی‌های سامسونگ را با گارانتی این شرکت در بازه زمانی اول آذر ماه تا 10 بهمن خریداری کنند و در سایت این شرکت ثبت نام انجام دهند جوایزی را بر حسب قرعه کشی اهدا خواهد کرد و تعداد این جوایز را 1300 جایزه اعلام کرد.نیز در این مراسم قرعه کشی حضور داشت.

 

image

 

 به گزارش سامتل در این مراسم قرعه کشی بین 2298 نفر که ثبت نام کرده بودند انجام داد که  200 نفر گوشی گلکسی اس 3، 100 نفر تبلت گلکسی نوت 10.1 و 1000 نفر گوشی E1190 برنده شدند، سامتل اعلام کرد اسامی برندگان را در سایت http://www.parssamtel.com اعلام خواهد کرد و همچنین سعی می‌کند تا در فروشگاه‌های این شرکت در سراسر کشور نیز این اسامی قرار بگیرند. همچنین سامتل زمان اهدا جوایز را بعد از تعطیلات دهه فجر اعلام کرد.

 

image

 

سامتل دلیل اینکه تنها گوشی موبایل را به عنوان جایزه برای  برندگان در نظر گرفته اینگونه اعلام کرد که به علت فعالیت در حوزه موبایل مناسب دیدیم که جوایز خود را تنها از گجت‌های موبایلی انتخاب کنیم. در این مراسم قرعه کشی توسط نرم‌افزار و به صورت کاملا رندم انجام شد و حتی نوع  وقیمت گوشی و یا تبلت خریداری شده در این قرعه کشی تاثیری نداشت.

 

image

 

نرم‌افزار قرعه کشی سامسونگ

 

همچنین سامتل اعلام کرد که برای تمام کسانی که گوشی‌های سامسونگ را با گارانتی سامتل خریداری کرده‌اند و در سایت ثبت نام نموده‌اند در آینده برنامه‌های ویژه‌ای مانند برگزاری تورهای مختلف و... دارد.

 

اما اتفاقاتی که در این مراسم افتاد تنها به قرعه کشی ختم نشد و فرصت را غنیمت دیده و از سامتل در مورد بعضی از موضوعات سوالاتی را پرسیدیم.

 

از مدیر بخش موبایل سامسونگ سوال کرد که آیا گوشی ویندوزفون Ativ و تبلت Ativ Tab را با گارانتی سامتل در ایران خواهیم دید یا خیر؟

 

آقای حیدری مدیر بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد که به علت مشکلات قانونی شاهد حضور این دو دیوایس ویندوزفونی با گارانتی در ایران نخواهیم بود و همچنین در حال حاضر برنامه‌ای برای وارد کردن کردن تبلت نکسوس 10 در ایران با گارانتی نیز ندارند.

 

سوال یعدی ما این بود که پرفروش ترین گوشی‌های سامسونگ در ایران کدام گوشی‌های هستند؟

 

مسئولان سامسونگ و سامتل اعلام کردند که بر طبق آخرین آمارها گوشی‌های Galaxy SIII، Galaxy Ace، Galaxy Pocket و Galaxy Y بودند.

 

همچنین مسئولان سامتل اظهار کردند که 75 درصد بازار گوشی‌های ایران در دست اندروید است و مسئولان سامسونگ نیز اعلام کردند که بیش از 40 درصد بازار موبایل ایران بر طبق آمار رسمی و همچنین آمار غیر رسمی در دست سامسونگ است.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

زهرا

۱۳۹۴/۴/۶
سلام از تبلیغات شما در مراسم اهدای جایزه دارن تو لاین به نفع خودشون سو استفاده میکنن

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱
من یک گوشی zteخریدم برای شرکت درقرعه کشی بیش ازصدبارپیام بافرمتهای مختلف فرستادم همش جواب اومدفرمت اشتباه است دیگه بیخیال شدم

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۹
باسلام و عرض تبریک برام خیلی جالب من دیروز برای دخترم گوشی s4 از علائدین خریدم ( بعلت موجود نبودن در نمایندگی اصلی ) گوشی رو با گارانتی سامتل بهمراه برچسب سامتل بمن فروخته شد بعد از بررسی در سرویس خاور میانه کاشف عمل امد گوشی اصلا گارانتی سامتل را ندارد خلاصه من گوشی بدون گارانتی نسیبم شد ایا سوئ استفاده از نام شرکت محترم سامتل برای من مشتری نادان که هر چند سال به بازار موبایل مراجعه میکنم صحیح است ضمنا دیروز از هرکی پرسیدم ایا اینجا بازرسی هست گفتند پاساز علائدین صاحب ندارد و هرکی هرکاری میخواد انجام میده اینم یکی دسیگه از معضلات ..........ادرس پاساز علائدین فروشگاه پردیس درصورت ÷یگیری ازسوی شرکت محترم سامتل مدارک متعاقبا به ادرس ارتباط با شرکت سامتل ارسال می گردد با تشکر و قدردانی

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۱
من ativ دارم از بجنورد هم خریدم

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۱
من ativ دارم . Xe500tc1