خانهاخبار
نسخه الکترونیکی مجله جیبی را دانلود کنید

نسخه الکترونیکی مجله جیبی را دانلود کنید

۱۳۹۱/۱۱/۴

بسیاری از کاربران در کامنت‌ها و ایمیل‌های خود، خواستار دسترسی به نسخه‌های الکترونیکی نشریه جیبی بوده‌اند. بر همین اساس، تصمیم گرفتیم نسخه‌های قدیمی‌تر ماهنامه جیبی را برای مشاهده کاربران عزیزمان در سایت قرار دهیم تا بتوانند نسخه‌های قدیمی تر را دانلود و مطالعه کنند.

 

همانطور که می‌دانید هر ماه نسخه جدید مجله جیبی منتشر می‌شود که به محض قرار گرفتن این نسخه‌های جدید خبر آن را برای شما در سایت قرار داده‌ایم.

 

جیبی 50 منتشر شد

جیبی 51 منتشر شد

جیبی 52 منتشر شد

جیبی 53 منتشر شد

جیبی 54 منتشر شد

 

اکنون برای شما عزیزان نسخه شماره 48 را برای دانلود قرار دادیم تا بتوانید این نسخه را به صورت PDF دانلود و مطالعه کنید.

دانلود نسخه 48

 

همچنین برای اینکه کاربران عزیز از محتوای آخرین نسخه جیبی اطلاع داشته باشند صفحه فهرست نسخه 54 مجله جیبی و یکی از مطالب برگزیده این نسخه را در سایت برای دانلود قرار دادیم.

دانلود نسخه 54

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

فریبا

۱۳۹۸/۷/۳
اگر میشد کتاب را داخل اپلیکیشنی مثل اپلیکیشن خوانا داشته باشیم که میتونستیم باهاش کتاب‌هامون رو سازماندهی کنیم خیلی عالی میشد. این هم از آدرس وب‌سایتشون به جهت ایده گیری: www.khanabooks.com

جی اس ام

۱۳۹۴/۶/۷
دوست عزیز در حال حاضر مطالب به صورت پی دی اف در این اپلیکیشن قرار نمی گیرند. ضمن اینکه مجله کالایاب خودرو یکی از مجلاتی است که در اپلیکیشن کالایاب منتشر می شود

بنده خدا

۱۳۹۴/۶/۷
چرا پی دی اف کالایاب ماشین رو نمیذارید.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۶
نه اصلا پیشنهاد خوبی نیست

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۶
من هم با نظر بالایی موافقم...می تونید جدیدترین نسخه رو بصورت دیجیتالی به فروش برسونید... برای جلوگیری از سرقت و سو استفاده هم می تونید از نرم افزارهای مخصوص و قفل های کدکی استفاده کنید... الان مجله سخت افزار هم نسخه دیجتال رو هم زمان با اخرین نسخه چاپی برای فروش قرار میده...نسخه دیجیتالی هم نصف قیمت نسخه چاپی می فروشه...!