خانهاخبار
جمعه سیاه و مقایسه فروش اپل و مایکروسافت

جمعه سیاه و مقایسه فروش اپل و مایکروسافت

فروش کدام شرکت در جمعه سیاه بیشتر بوده است؟
۱۳۹۱/۹/۶

جمعه گذشته جمعه سیاه یا همان Black Friday بود و شرکت‌‌ها در این روز اجناس خود را با تخفیف می‌فروشند.

 

اپل و مایکروسافت نیز در این روز اجناس خود را باتخفیف به فروش رساندند. تیم Gene Munster در این روز 8 ساعت وقت خود را گذاشتند تا آمار و ارقامی که از فروش در این دو فروشگاه می‌بینید به نمایش در آورند.

 

·         میزان بازدید از فروشگاه مایکروسافت 47 درصد از فروشگاه‌های اپل کمتر بوده است.

·         17.2 نوع جنس در فروشگاه اپل در هر ساعت به فروش رفته است. در حالی که این تعداد در مورد مایکروسافت 3.5 نوع جنس بوده است که از این تعداد 2  نوع جنس آن بازی‌های ایکس باکس بوده‌اند.

·         خریداران در فروشگاه اپل به طور متوسط 11 آی‌پد را در هر ساعت خریداری کرده‌اند. و بر خلاف تبلیغات سنگین مایکروسافت در تلویزیون و بیلبوردها در 2 ساعتی که تیم محقق در فروشگاه حضور داشتند هیچ تبلت سرفیسی به فروش نرفته است.

 

نکته جالب در اینجا است که استقبال از این حرکت هر سال در حال افزایش است و این افزایش در حدود 31 درصد است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۱
طرفدارای اپل چرا اینقدر عقده ای هستن؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۱
باید بپذیرید که برترین برند جهان.ابر برند جهان سامسونگ هست.به شخصه من همه برندارو کار کردم ولی اپل فقط یک اسم هست که در برابر سامسونگ مثل اسباب بازی هست.توکه تاحالا گوشی 200تومنی بیشتر دستت نگرفتی باید به نوت2 بگی بد.اصلا نمیتونی درک کنی نوت2 چی هست.چون خیلی فرارتر از اونی هست که بخوای فکرشو کنی.دستت به گوشت نمیرسه میگی پیف پیف بو میده؟؟؟سامسونگ جز نواوری چیزه دیگه بلد نیس.اپل هم جز دزدی چیزه دیگه ای بلد نیس.درود بر سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۰
اپل همیشه بهترینههههههههههههههههههههههه

مهمان

۱۳۹۱/۹/۹
این واسم ثابت شده، کسایی که میگن محصولات اپل بدرد نمیخوره، یه عده افراد تازه به دوران رسیده هستن که هیچی از تکنولوژی سرشون نمیشه و بزرگترین دغدشون اینه که کدوم گوشی یا تبلت نور صفحش بیشتره!!! و اگه جلوشون از cpu و سایر سخت افزارها حرف بزنی هنگ میکنن!

مهمان

۱۳۹۱/۹/۹
من امسال سونی داشتم سامسونگ داشتم اپل داشتم نوکیا هم داشتم! گلکسی اس 2، ان 9، آیفون 4، sola همشون خوبن واقعا میگم بستگی به سلیقت داره من الان آیفون 4 دارم چون کیفیت بدنه و مانیتورش راضیم کرده!