خانهاخبار
صفحه نمایش فول اچ دی سامسونگ برای گلکسی اس 4

صفحه نمایش فول اچ دی سامسونگ برای گلکسی اس 4

سامسونگ صفحه نمایش‌های فول اچ دی می‌سازد
۱۳۹۱/۸/۲۶

زمان زیادی از معرفی گوشی جدید اچ تی سی در بازار آمریکا با صفحه نمایش بسیار باکیفیت فول اچ‌دی نمی‌گذرد، این گوشی اولین گوشی با چنین کیفیت صفحه نمایشی در دنیا است.

 

به گزارش سامسونگ که بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی‌های موبایل در دنیا است نمی‌خواهد در این موضوع عقب بماند شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که یک منبع ناشناس اظهار کرده است که سامسونگ در نمایشگاه CES  صفحه نمایش جدید گوشی‌های خود را معرفی کند، گفته می‌شود این صفحه نمایش جدید سامسونگ یک صفحه نمایش 4.99 اینچی سو پر آمولد با کیفیت 1080p و تراکم پیکسلی 441 پیکسل در اینچ خواهد بود.

 

همان‌طور که می‌دانید هم اکنون گوشی با صفحه نمایش کیفیت فول اچ دی یعنی گوشی HTC DRID DNA در بعضی بازارها موجود است اما این صفحه نمایش بر

پایه LCD است که کیفیت صفحه نمایشگرهای سوپر آمولد را ندارند.

 

به نظر می‌آید که اپل در این زمینه از رقبای خود عقب مانده است زیرا اگر سامسونگ این صفحه نمایشگرهای جدید خود را که گفته می‌شود در گوشی گلکسی اس 4 استفاده خواهد شد را ارائه کند، گوشی‌های سامسونگ خواهند توانست با فاصله زیادی از آیفون که تراکم پیکسلی 326 پیکسل در اینچ را دارند بایستند.

 

image

 

اگر چه تمام این‌ها هنوز در حد شایعه هستند اما با شناختی که از سامسونگ داریم زیاد بعید نیست که سامسونگ این‌گونه صفحه نمایش‌های با کیفیت را بسازد، زیرا همیشه یکی از شرکت‌های پیش قدم در ساخت صفحات نمایش با کیفیت بوده است.

 

منبع: SamMobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (98 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۳
ya abalfazle abas in dyge chie goshi ya abar goshie!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۱
اولا تراکم پیکسلی بالاتر از 320 برای چشم قابل تشخیص نیست ثانیا فناوری سوپر آمولد خیلی قدیمی شده مخصوصا که در مورد محصولات سامسونگ بجز اس 2 باید هر 2 پیکسل رو یکی حساب کنی یعنی 441 اون با 220 دیگران برابره

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲
یه محصول جدید از سامسونگ: کمچه و استانبولی برقی ، با صفحه نمایش سوپر amo led

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱
دوست داریم سامی

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱
yani key miad