خانهاخبار
خبرگزاری معتبر رویترز تایید کرد!

خبرگزاری معتبر رویترز تایید کرد!

خبرگزاری رویترز زمان معرفی آی پد مینی را تایید کرد.
۱۳۹۱/۷/۲۳

 

شایعات زیادی مبنی بر اینکه اپل قصد معرفی آی‌پد مینی را دارد بر سر زبان‌ها بود و ما نیز در خبرها به آن پرداختیم.

 

به گزارش خبرگزاری معتبر رویترز خبر می‌دهد که در روز 23 اکتبر (2 آبان) اپل میزبان یک کنفرانس خبری خواهد بود که انتظار می‌رود در این کنفرانس آی‌پد مینی خود را به همگان معرفی کند.

 

رویترز می‌گوید که منبع خبری‌اش نگفته که چه دستگاهی قرار است در این کنفرانس معرفی شود اما از وبلاگ AllThingsD گزارش می‌رسد که اپل در این مراسم آی‌پد مینی را معرفی خواهد کرد و انتظارها بر این است که اندازه صفحه نمایش این آی‌پد جدید بین 7 تا 8 اینچ باشد.

 

image

 

این آی‌پد کوچک مستقیما کیندل فایر آمازون و نکسوس 7 گوگل را نشانه گرفته است و قصد رقابت شدید با این دو تبلت 7 اینچی را دارد. این مراسم درست 3 روز قبل از مراسم مایکروسافت برگزار می‌شود. مایکروسافت قرار است در روز 26 اکتبر (5 آبان) ویندوز 8 و تبلت سرفیس خود را معرفی کند.

 

منبع: reuters

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۴
این تازه به دوران رسیده ها هستن که اپل میگرن دستشون تا به وسیله پول شخصیت به دست بیارن اپل از لحاظ کیفیتی واقعا سره از سامسونگ اما به نسبت قیمتی که داره امکانات نداره با این پولی که میگیره باید خیلی از امکاناتی که داره رایگان باشه که متاسفانه اینطور نیست .این به نوعی یه کلاهبرداری هست .

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۴
خدمت دوستانی که از اپل بد میگن ایا این دوستان تا حالا ایفون 5 با قیمت 3 میلیون رو از نزدیک دیدن که در موردش مطلب می نویسند

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۴
khodavakili yeketaze aple

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۳
سلام يه سوالي برام پيش اومده اونم اينه كه آيا روي تبلت ويندوزمايكروسافت ميشه نرم افزارهاي حسابداري رونصب كرد?اگركسي اطلاع داره كمك كنه اگربشه نرم افزارحسابداري رو روش نصب كردخيلي به دردمن ميخوره.تمام فرمت هاي ويندوزروميخونه يانه فقط اسم ويندوزمايكروسافت روشه!?

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۳
kesi tavajoh karde ke ipod nano jadid cheghadr shabihe serie lumia nokia hastesh?! hamin alan dashtam lumia 920 o ipod nano 7g o mididam..kheili shabihan