خانهاخبار
مقایسه باتری گوشی‌های مطرح بازار

مقایسه باتری گوشی‌های مطرح بازار

در اینجا با هم می‌بینیم که کدام گوشی عمر باتری بهتری در وبگردی دارد.
۱۳۹۱/۷/۲۲

 

سایت Which که به مقایسه بین محصولات مختلف در زمینه‌های گوناگون می پردازد این بار به مقایسه عمر باتری در هنگام وبگردی در چند گوشی هوشمند مطرح این روزهای بازار پرداخته است.

به گزارش این گوشی‌ها عبارتند از Samsung Galaxy S 3، iPhone 5، iPhone 4S، Xperia S، One X، Lumia 900 وتعداد دیگری از گوشی‌های موجود در بازار.

این مقایسه درحالی انجام شده که تمام این گوشی‌ها به سطح متوسطی از سیگنال‌های 3G اتصال داشتند و همچنین روشنایی صفحه نمایش تمام مدل‌ها در حالت حداکثر خود بوده است.

اما چه نتایجی توسط تیم Which از این مقایسه به دست آمده؟

 

image

  • همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید سامسونگ گلکسی اس 3 با اینکه بزرگترین صفحه نمایش را در بین این گوشی‌ها دارد توانسته بهترین بازخورد باتری را در زمان وبگردی به ثبت برساند که این زمان تقریبا برابر 6 ساعت بوده.
  • در مکان دوم گوشی Xperia S با مدت زمان دوام باطری 4.5 ساعت قرار دارد.
  • در مکان سوم گوشی One X با مدت زمان 3.7 دقیقه قرار گرفته که برای این گوشی زمان زیاد بدی به حساب نمی‌آید، به خصوص اینکه توانسته گوشی‌های آیفون را در این امر پشت سر بگذارد.
  • اما در مکان چهارم گوشی iPhone 4S قرار گرفته که این آیفون به آخرین نسخه‌ iOS یعنی iOS6 مجهز بوده و توانسته زمانی برابر 3.46 را به ثبت برساند که این زمان 8 دقیقه از مدت زمان ثبت شده توسط iPhone5 که در رتبه پنجم جا گرفته بیشتر است.
  • همانطور که در عکس می‌بینید گوشی Lumia 900  نتیجه ناامیدکننده‌ای را به دست آورده که این زمان برابر 3 ساعت می‌باشد.

 

منبع: Which

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱/۳۱
خنده داره از اون جهت که گوشی ساخت 2012 سونی رو که از رده خارج شده با گوشی های 2014 به بعد مقایسه شده.من خودم سونی دارم بعد 2 سال اگر به جال خودش رهاش کنم هر ساعت 1 درصد شارژ کم میکنه.ولی دوستانی که سامسونگ دارن حتما باید یه پریز برق همراهشون باشه

مهمان

۱۳۹۱/۸/۷
تو سايت gsmarena موتورولاmaxx بيشترين دوام رو داره نه siii

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۹
haha khodaeei nazare barkhi az dostan dar bare samsong jalebe taraf miqe samsung az apple behtar bode akhe tizhosh on moqe k apple dasht goshi mizad samsung dasht bande zabt mizad tv ham nemizad bad bakhti :))) taze man tarafdare nokia hastm

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۸
زنده باد سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۴
1-motorolla razr maxx 2-samsung galaxy note2 3-samsung galaxy s3 doostan lotfan chert nagin ghodrat e batrie samsung be khater e estefade az LED e masraf e kamtar keyfiat e behtar razr maxx ham az LED estefade mikone..albate batri ham mohemme JUST S3 daramesh ke daram migam