خانهاخبار
شماره سریال تبلت‌های سونی که مشکلاتی در ویژگی ضد آب بودن خود دارند

شماره سریال تبلت‌های سونی که مشکلاتی در ویژگی ضد آب بودن خود دارند

۱۳۹۱/۷/۱۷

 

هفته پیش گفته شد که بعضی از تبلت‌های Xperia S سونی در رابطه با ویژگی ضد آب بودن خود مشکل دارند که این مشکل ناشی از فاصله‌ میان قاب تبلت با صفحه نمایش آن است که به آب اجازه نفوذ به داخل سخت افزار دستگاه را می‌دهد.

 

به گزارش اکنون شرکت سونی شماره سریال تبلت‌هایی که این مشکل را دارند اعلام کرده وگفته است که فعلا مشتریان هیچ اقدامی انجام ندهد تا سونی زمانبندی را برای تعمیر و یا تعویض این سری تبلت‌ها بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای اعلام کند.

 

image

 

تا کنون تنها 100000 عدد از این دستگاه فروخته شده است و باید امیدوار بود که این مشکل به وجود آمده زیاد حاد نباشد تا سونی دوباره فروش این تبلت را آغاز کند.

شماره سریال تبلت‌هایی که مشکل نفوذ آب را دارند:

 

·         SGPT121US/S

·         SGPT122US/S

·         SGPT123US/S

·         SGPT121US/MC

·         SGPT122US/KB

 

منبع : talkandroid

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۹
این سونی اشغالی بیش نیس.برند خز تو گوشیو موبایل به سونی میگن.سونی یه گوشی میده بیرون تا دلت بخواد مشکل سخت افزاریو نرم افزاری داره.نمیدونم این عده محدود طرفداره سونی دلشون رو به چی خوش کردن.به گوشی ها تکراری یا این تبلت مشکل داره اشغال؟؟سونی فقط یک برند عقب افتاده خز هست.همین

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۸
سونی نگفته اگه تو گوشیم آب رفته و سوخته چرا گارانتیه تخیلیش قبول نکرد گوشیم رو تعمیرشم نکرد؟100تومن پول گارانتی واسه چی من دادم پس؟ واقعا گارانتیش داغونه.شماره سریاله گوشیم هم اینجا هست می دونن مشکل از خود گوشی بوده چرا پس می گن شامل گارانتی نیست؟

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۸
آفرین به سونی که مشکلش رو قبول کرده و گفته رایگان تعویز میکنه در صورتی که آیفون5 مشکل دوربین داشت رییسش با یک راه حل مسخره رو این ایراد سرپوش گذاشت مرگ بر دیکتاتور اپل سامسونگی ها برادران عزیز من ازتون میخوام اینقدر کار به کار طرفداران سونی نداشته باشید شما مشکلتون رو با اپل حل کنید الان تمام برند ها ضد اپل اند چون دیکتاتوره Constantine1992

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۸
SONY Make Belive

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۸
این تبلت عددی نیس در برابر تبلتای شاخ سامسونگ و اپل.سونی خیلی ریزی برای ما.اصلا به حسابت نمیکنیم!!!سونی خزتبلت