خانهاخبار
مایکروسافت مشغول ساخت گوشی مخصوص خود است

مایکروسافت مشغول ساخت گوشی مخصوص خود است

۱۳۹۱/۷/۱۱

 گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد ساختن گوشی ویندوز فون مخصوص به خود را دارد که انتظار می‌رود در نیمه‌ی اول سال 2013 ارائه شود.

 

به گزارش این گزارش می‌گوید که مایکروسافت 4 ماه است که مشغول کار بر روی این گوشی است و در حال حاضر مشغول پیدا کردن یک شریک برای خود است تا این گوشی را مونتاژ کند.

 

image

 

با اینکه این گزارش چیزی در مورد نام این گوشی که قرار است وارد بازار شود نگفته اما ما می‌توانیم حدس بزنیم که مایکروسافت نام سرفیس خود را بر روی این گوشی نیز قرار دهد.

 

این اولین باری نیست که مایکروسافت تلاش می‌کند تا گوشی مخصوص خود را بسازد و ارائه کند پیش از این نیز این شرکت سری گوشی‌های kin را در آمریکا ارائه کرده بود که با استقبال از سوی کاربران مواجه نشد.

 

باید به انتظار بشینیم و ببینیم که آیا این گوشی جدید مایکروسافت می‌تواند جایی برای حود در بازار باز کند و اگر این گوشی بتواند خود را در این بازار بالا بکشد چه بلایی بر سر شریک مایکروسافت یعنی نوکیا که این روزها حال و روز خوشی ندارد خواهد آمد؟

 

نظر شما چیست؟

 

منبع: chinatimes

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۶
اپل اشاغالی بیش نیس.هیچ کس دیگه اپل نخره.اپل از سامسونگ خیلی کمتره

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۲
برند خوب فقط سامی

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۲
خرید ایفون5 که از اس3 شکست خورده اشتباه محض هست.ایفون5 در حد اس2 و سنسیشن هستو بس.بیشتر از 1.300هم ارزش خرید نداره.از اپل خوشم نمیاد ولی ایفون4اس از ایفون5 بهتره

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۲
طرفداره اپل بودن باعث خجالت کشیدن هست.اپل دیگه جز باقالیا هم حساب نمیشه.اپل بعد جابز اصلا روح نداره.نواوری نداره.گلابیه

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۲
اپل منفور ترین برند جهان و ایران هست.این برند اینقدر کثیف هست که همه طرفدارای سامسونگ نوکیا ال جی اچ تی سی موتورولاو..ازش بدشون میاد.از ایفون5 که اونجوری مردم رو سره کار گذاشت تا بی احترامی که به خانه خدا کرد یا بی احترامی که پارسی زبانان کرد.همه منتظره گوشی های شاخ مایروسافت هستیم