خانهاخبار
شروع تولید انبوه صفحه نمایش آیفون 5

شروع تولید انبوه صفحه نمایش آیفون 5

۱۳۹۱/۶/۲

ال جی اظهار کرده است که شروع به تولید انبوه نمایشگر جدید و باریک‌تری کرده است که عده‌ی زیادی بر این باورند که این صفحه نمایش جدید متعلق به نسل بعدی آیفون است.

 

به گزارش این نمایشگر جدید از تکنولوژی جدیدی در سلول‌های خود استفاده کرده است که این امکان را می‌دهند که حسگرهای لمس صفحه به جای اینکه با فاصله از نمایشگر قرار بگیرند مستقیما در خود صفحه نمایش قرار داده شوند که این باعث می‌شود صفحه نمایش باریک‌تر شود.

 

image

 

همانطور که اعلام کردیم انتظار می‌رود آیفون نسل بعد در ماه آینده معرفی شود و به نظر می‌آید که اولین دستگاهی باشد که از این تکنولوژی بهره می‌برد.

 

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که صفحه نمایش آیفون جدید به اندازه 4 اینچ است که این مقدار 30 درصد بزرگتر از نسل کنونی آیفون است.

 

اپل با سامسونگ اختلافات زیادی پیدا کرده است و برای شما در خبرها گفته بودیم به جای سامسونگ شرکت ال‌جی و علاوه بر آن شرکت ژاپنی شارپ نیز به صف تولیدکنندگان صفحه نمایش آیفون خواهند پیوست.

 

منبع : Reuters

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (56 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۶/۶
دوستان تکنولوژی رتینا مربوط به ال جی بوده وکسایی که داغ سامسونگ رو به سینه میزنن مثلا چه کمکی کرده؟ الا اینکه هفته ای یکبار یه مدل معرفی میکنه که به جای ال سی دی سایز مناسب که بشه با یک دست راحت کار کرد، همش سایز های غیر معقول و غیر متعارف استفاده می کنه و تازه تو ال سی دی سایز ۴.۶۵ به رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰ (۳۱۳ پیکسل در اینچ) رسیده. و اگر اندروید گوشی های خودش رو توسط موتوسل انحصاری کنه دیگه سامسونگ میمونه و اون سیستم Bada ی قشنگش. در ضمن گیر دادین به کانسپت کذایی که سامسونگ داره پروسسور و جی پی یو آیفون ۵ رو میزنه آخه چطور ممکنه؟!

مهمان

۱۳۹۱/۶/۶
نهiphone خوبه نه htc بدرد نمیخورنhd7داشتم خراب شد حتی نمایندگی هاهم نتونستن درستش کنن!Galaxy note دارم خیلی هم راضییم!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۱/۶/۶
اگه اپل موفقیتی تا حالا داشته به خاطر این بود که سایه سامسونگ رو سرش بوده حالا که سامسونگ رفته کنار بیبینم اپل چیکار میتونه بکنه ال جی به گرد پای سامسونگ نمیرسه من که فاطحه اپل رو از همین الان خوندم.

مهمان

۱۳۹۱/۶/۶
Man htc one x daram va kheyli ham aza. Raziam..vali ino begam hich brandi be pa apple nemirese,hata hamin HTC ke khodam daram.beja nazarei tasobi va ghiere manteghi yekam fek konid bad ezhar nazar konid...

مهمان

۱۳۹۱/۶/۵
HAME SAMSONGEYA BERAN BOGH BEZANAN HAMASHON DOZDANO COPI KAR VAGHAN SAMSONG HICHI VASE GOFTAN NADARE HAME CHI TOLID MIKONE AZ KOLER TA AFTABEYE DASTSHOYE CHI BEGAM AKHE EFTEZAHE