خانهاخبار
عکسی که گفته می‌شود Galaxy Note II است

عکسی که گفته می‌شود Galaxy Note II است

۱۳۹۱/۵/۲۴

همانطور که می‌دانید به زمان معرفی گلکسی نوت 2 نزدیک می‌شویم و طبیعی به نظر می‌رسد که شایعات و خبرها در مورد این گوشی به اوج خود برسد.

 

به گزارش جی اس ام، سایت GSMArena عکسی را منتشر کرده است که ادعا می‌کند یک عکس رسمی از این گوشی است که به بیرون درز کرده است.

 

image

 

به نظر می‌رسد که این عکس معتبرتر از عکس‌های قبلی باشد اما تا سامسونگ به طور رسمی گوشی را معرفی نکند نمی‌توان به این گونه عکس‌ها اعتماد زیادی کرد.

 

در این سایت این عکس جدید به همراه مشخصات تکراری که در قبل نیز به آن‌ها اشاره کرده‌ایم معرفی شده است مانند: صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1280 x 800 و ...

 

همانطور که در این عکس مشاهده می‌کنید این عکس که گفته می‌شود مربوط به نوت 2 است شباهت‌های بسیاری به گلکسی اس 3 وجود دارد اما دکمه‌ی خانه که در قسمت پایین و وسط گوشی قرار دارد نسبت به گلکسی اس 3 کشیده‌تر شده است.

 

قبلتر نیز در اخبارها به شما گفته‌ایم که سامسونگ اعلام کرده‌است در 29 آگوست ( 8 شهریور ) در مراسمی که قبل از نمایشگاه IFA برگزار خواهد شد این گوشی را معرفی خواهد کرد.

 

ضمنا این سایت اعلام کرده است که بروزرسانی آب نبات ژله‌ای برای نوت 2 در حال آماده شدن است بنابراین نوت 2 با نسخه‌ی بستنی حصیری عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (118 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۶/۲
مگه با فحش دادن به هم چی گیرشما میاد

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۱
ديگه الان فقط شايعه از اين گوشي از اون گوشي توسط مردم و مجله ها و .. ميشنويم به اميد يافتن حقيقت

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۸
من پشیمونم که این همه مدت از اپل طرفداری کردم.G.NOTEدستم گرفتم واقعا فهمیدم 4Sجلوش اسباب بازی هست.از اپل بدم میاد.من 4Sخودمو میفروشم.هرکی خواست ایمیل بزنه.منتظر این ابر فون میمونم.خدایی ایفون اشغاله جلوی گلکسی.اصلا قابل مقایسه نیس.ایفن با اپلش فقط بدرد انگری بردز میخوره.در عوض این شاهکاره سامسونگ هم گوشی هست هم تبلت..بازم سامسونگ روی اپل رو کم کردو طرفدارای اپل اینجوری شرمگین شدن.من که دیگه از اپل طرفداری نمیکنم

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۸
تو این زمونه باوجود برند های شاخی مثل ابر برند سامسونگ و اچ تی سی که دیگه طرف اپل میره با اون صفحه نمایش مسخره 3.5اینچیشو امکانات کمش.الان دنیا داره رو GS3میچرخه بعدش ONE X.واقعا 4اس جلوی اینا فقط اسباب بازی هست.اس3 که جای خود داره و پرچم داره گوشی های هوشمند هستو وان ایکس رو شکست داد.4اس روباید با اس2 و نوت مقایسه کرد که بازم اس2 و نوت 1سروگردن بهترن از 4اس.اپلیای سیب کرم خورده.شماها از دوره رقابت خارج شدید.اپل بهتره بره محصولاتشو به میمونا بده.بهتره بره میدون میوه سیب بفروشه.اپل=>آفتابه اسباب بازی

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۷
من اول اس2 داشتم بعد ایفون4اس خریدم خیلیییییییی پشیمونم بخدا.الان فقط سامسونگ عالیه