خانهاخبار
یک قابلیت جدید به کمک باتری سری گلکسی اس ۲۵ می‌آید

یک قابلیت جدید به کمک باتری سری گلکسی اس ۲۵ می‌آید

نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ احتمالا از قابلیتی به نام «Battery AI» بهره خواهد برد که سبب بیشتر شدن طول عمر باتری می‌شود.

۱۴۰۳/۲/۱۷

اخیرا، گزارشی منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها قصد دارد که از باتری مشابه گلکسی اس ۲۴ اولترا یعنی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی در گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا استفاده بکند. 

در ابتدا، تصور می‌شد که سامسونگ برای پرچمدار پرمیوم خود از باتری با فناوری انباشته و شارژ ۶۴ واتی بهره خواهد برد. با این وجود، شایعه شده که گلکسی اس ۲۶ اولترا از باتری مذکور برخوردار خواهد شد.

لوگوی گلکسی سامسونگ

در حالی که عدم افزایش ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا خبر ناامید‌کننده‌ای برای کاربران به شمار می‌رود، ظاهراً سامسونگ یک بهبود دیگر را برای سری پرچمدار سال ۲۰۲۵ میلادی خود درنظر گرفته است. 

یک افشاگر به نام PandaFlash با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که سامسونگ یک قابلیت ویژه به نام «Battery AI» را به سری گلکسی اس اضافه خواهد کرد. این ویژگی باعث می‌شود که عمر باتری بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کند و  گوشی تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی کند.

افشاگر PandaFlash اطلاعات دقیقی از نحوه عملکرد ویژگی Battery AI ندارد ولی احتمالاً این قابلیت با محدود کردن پردازش‌های غیرضروری پس‌زمینه مصرف باتری را کاهش می‌دهد. همانطور که از نام آن پیداست، قابلیت جدید سری گلکسی اس از هوش مصنوعی برای افزایش طول عمر باتری کمک می‌گیرد.

باتری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ

شایان ذکر است که امکان دارد ویژگی Battery AI با سری گلکسی اس ۲۵ معرفی شود. همچنین این قابلیت باید با تراشه‌های موجود در سری پرچمدار سامسونگ یعنی اسنپدراگون ۸ نسل چهار و اگزینوس ۲۵۰۰ نیز سازگار باشد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)