خانهاخبار
وان پلاس ۱۳ در تصویری رندری دیده شد؛ طراحی جدید ولی آشنا دوربین!

وان پلاس ۱۳ در تصویری رندری دیده شد؛ طراحی جدید ولی آشنا دوربین!

به تازگی تصویری رندری از پرچمدار موردانتظار وان پلاس فاش شده که طراحی ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد.

۱۴۰۳/۲/۱۷

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس در اواخر سال جاری میلادی از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری وان پلاس ۱۳ رونمایی خواهد کرد. تا به امروز، گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌‌اند که این گوشی با طراحی جدیدی همراه خواهد شد. با این وجود، تصویر و یا رندری از وان پلاس ۱۳ برای اثبات این موضوع در دسترس قرار نگرفت.

حالا به تازگی رندری از وان پلاس ۱۳ در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که طراحی جدید ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد.

رندر وان پلاس ۱۳

وان پلاس دو پرچمدار قبلی خود یعنی وان پلاس ۱۱ و ۱۲ را با ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل همراه کرده است. حالا اما رندر وان پلاس ۱۳ نشان می‌دهد که این گوشی از ماژول دوربین مستطیلی‌شکل برخوردار خواهد شد. 

در حالی که طراحی وان پلاس ۱۳ با ظاهر دو نسخه قبلی متفاوت است، این پرچمدار شباهت زیادی به گوشی وان پلاس ۱۰ پرو دارد که در سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی شده است. البته ماژول دوربین وان پلاس ۱۰ پرو با فریم کناری دستگاه ادغام شده در حالی جزیره دوربین وان پلاس ۱۳ به طور جداگانه در بدنه قرار خواهد گرفت.

تصویر وان پلاس ۱۰ پرو

وان پلاس ۱۰ پرو

سیستم دوربین پرچمدار جدید وان پلاس شامل سه سنسور و یک فلاش LED حلقه‌مانند خواهد بود. لوگوی برند هسل‌بلاد نیز در مرکز ماژول دوربین حک شده است.

فریم سمت راست گوشی میزبان کلید‌های پاور و کنترل حجم صدا است در حالی که در فریم چپ دستگاه به احتمال زیاد امضای طراحی گوشی‌های وان پلاس یعنی اسلایدر هشدار جای خواهد گرفت.

شایان ذکر است که تصویر منتشرشده جزو رندرهای رسمی وان پلاس ۱۳ نیست و امکان دارد که نسخه نهایی پرچمدار وان پلاس با طراحی متفاوتی عرضه شود. طبق گزارش‌های قبلی، وان پلاس ۱۳ به نمایشگر ۶٫۸ اینچی LTPO اولد با رزولوشن تصویر 2K، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)